|
Írd ide az autód típusát pl: astra. Figyelem!!! Az univerzális tuning termékeket nem fogja
kidobni a keresõ!
Részletes keresés
A 10 utolsó tuning keresõ szó:bmw e91, suzuki alto, daewoo lanos, opel astra g, suzuki swift m13a, r32, honda accord, opel astra h gtc, honda jazz, seat ibiza 6l További keresõ szavak:tuning, opel, golf, astra, eladó, ford, devil, lámpa, használt, honda
| |
|
Carzone Tuning lökhárítókCarzone Hyundai Accent, 2003-2005-ig, Apex, Els? tuning lökhárító
| |
|
|
tuning - Tuning tippek Japán autóhoz…
Tuning tippek Japán autóhoz… Ha jellegzetes Japán autód van és szeretnéd, hogy a szakavatott szemek ne találják röhejesnek a vasadat, akkor ezt az útmutatót mindenképpen érdemes lesz elolvasnod.
HONDA Civic, Accord, Prelude, S2000, TOYOTA Celica, Supra, MTSUBISHI Colt, Lancer, Galant, SUBARU Impreza, Mazda stb. tulajok ide!!! |
Ez a cikk egy védett tartalom.
Csak Devil Tuning VIP tagok, vagy a Tuning tanfolyam olvasói számára elérhetõ.
| Címkék: perudle tuning tippek, jdm stílus, alfa romeo 164 2.0 twin spark tuning tippek, felni márkák, tuning tippek japán autóhoz, tuning tippek, tuning tippek japán autóhoz…, japán tuningolható autók, deviltuning tuning tippek japán autókhoz, elado japan tuningauto |
JÓ!!!! | Hali! Az elsö nagy lökháritók nem nagyon nyerték meg a tetszésemet! A crx-ek nagyon dögösek!!!! Sokat segitettél mert nekem is az van ,jövõre kezdem épitnil Hello! | Pisko Viktor
|
:) | "ferrarivörös, sporttraktor után akasztandó remekbe szabott kiegészítõrõl kapta." ez kész :D
mondjuk honda civicen vagy hunday accenten én is gondolkoztam, csak nem nagyon bízom a japó autókban, a neadjisten valami elromlik, rámegy az ember gatyája is
én inkáb a német, vagy olasz autókat szeretem
de tuningolásra kétségkívül a japánok jobbak | Farkas Szergej
|
Japó vas!!!!!! | Nos szerintem lehet,hogy nem ismered a japó vasakat!
Lehet,hogy drága az alkatrész,de ha japán autót veszel pl,akkor nem jársz hetente szervízbe!
Míg az olasszal már elõre köszön a szerelõ,mert hetente ott töltöd a szabad óráidat ez tuti!
Nekem egy 99-es Corollám van,de maximálisan megvagyok elégedve vele!
S hasít,mint a rakéta! :)
Szóval szerintem mindenképp Japán autóóóóóóóó! :)
A Corolla motorját pl aki letudja gyilkolni (persze nem ez a cél),az törje ketté a jogsiját,s rollert is csak reptéren tök egyedül zárt pályán vezessen,mert a Japán motor (legalábbis a Corolláé) elpusztíthatatlan!
Aki nem hiszi,kérdezzen meg bárkit!
| Orbán Balázs
|
a | hali nekem olasz vasam van és például az elmúlt egyy évben csak egyszer volt szerelõnél nem úgy mint a hely vagányok japán gokartjai ti csak járjatok ojan gokarttal ami visszaköszön minden sarkon és még az erõ is hiányzik belõle és ne járjátok le az olaszokat mert erõben sehol se vagytok a japán gokartokkal | Csernáti Richárd
|
Pfff | Kedves ricsi!
Nem tom te mirõl beszélsz!
Nézz csak meg 1 Fiat bravo 1.6 16v és 1 Honda civic-et ami szintén 1.6!
Fiat 110 hp gárilag max!
Még a civic 160 hp!
Szal nem tom te hol élsz!
Köszike! | Patai József
|
.. | hehe..160le-t csak a b16a2-es moci tud gyárilag ugye ami a vti-civicben találhato..szal lehet nem ezt kéne összehasonlítani egy sima bravoval...inkább egy esi-t..az is erõsseb igaz de ezek a gépek nem arra lettek kitalálva h. a hülyegyerekek tolják neki..na arra van a vti és hasolnó társat..részemrõl ennyi | Sanya
|
:) |  | |  | | Pisti1300
    
Debrecen Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Nekem is olasz vasam van. (Nah jó meg egy 40éves bogár) De ezek a kocsik arról szólnak hogy beleülsz és élvezed a vezetést, élvezed a kocsit nem mint a japó rizsrakétákban...
Azoknál az a cél hogy elvigyenek a-ból b-be mint a vonat, míg az olasz is elvisz de mikor megérkezel sem akarsz kiszálni...
Nekem bárki bármit is mond az olasz az olasz, az olaszok tudják mi az az élet és tudnak autót építeni.
Ezen a téren a bogár is nagyon hasonló, 40éves és megy... és nem akarsz kiszálni belõle csak menni és menni... ugyanaz mint 1 olasz...
Nézz meg egy alfa 159-et vagy csak egy 156-ot. Az AUTÓ!!!! | István
|
Olasz vs. japan gokart | HONDA Accord TYPE R. Láttál már olyat? Tudod mire képes egy ilyen vas? :))
Mert ha igen akkor nem értem miért nevezed gokártnak. Azért mert rajta van az úton? Ülj be egybe, és utanna beszélgetünk még, miutan elmúlik az arcodról az az örömvigyor ami azert került oda mert végre érzed milyen is az mikor megy a vas amiben ülsz. ;)
Ja és remélem nem okoz majd komoly lelki törést mikor visszaülsz az olaszba. | Zol-tán
|
HONDA-ra enyit? | Ez ritkaság. A srác lassan versenytársa Raikkönen-nek peh terén. Kérdezzed már meg, hogy hol csináltatja a kocsit. Abba a szervizbe ne menjen mas. :P
Nincs kicsit túlhúzva az a kocsi? | Zol-tán
|
olaszok | KEDVES GOKARTGYÜLÖLÕ BARÁTOM .
MIÉRT VAN AZ HOGY A CIVIC TYPE-R 8. GEN
SZÍVÓKÉNT TUD 201LE-T MIG MONDJUK EGGY 5-ÖS GOLF GTI 200LE TUD TURBOSKÉNT.
KÉBZELD CSAK EL MI LENNE HA A CIVIC MEGKAPNÁ A TURBOT??? | tika85
|
Hyundai? Haha! Gáááááz! | Ja és ne a gagyibb japán vasakat nézd!
Hyundai! Pfûûûûû!
Még a kispolák is jobb a Hyundainál! | Orbán Balázs
|
hyundai... | sziasztok. bocsi hogy beleszólok, de a Hyundai valóban elég gagyi "japán vas" lehet, ha már a gyártás is dél koreában folyik...
szal a hyundai nem japán, hanem kóreai, mint a kia, daewoo, ssangyong, és egyéb pocsék minõségû megbízhatatlan társai, amibe bármit raksz (olaj, hûtõfolyadék, benzin) , elõbb folyik ki a motorból, mint hogy elhasználódna.. ellentétben a japánokkal, amik megbízhatóság szempontjából a legjobbak. csak egy a közös: mindkettõt ferdeszemûek gyártyák. de a japánokat nem szabad a kóreaiakkal keverni. az még a kínainál is gyengébb. :) | tomer
|
A hunyady védelmében |  | |  | | S.Doki
    
Tapolca Hozzászólások: 1 Reg.: 2009.02.16. | |  | |  |
Sziasztok!
Aki a Hyundai-okat fekázta nem tudom, hogy egyáltalán látott e valaha közelrõl egyet, vagy vezette e...
Most nem az atos-ra gondolok, ami tényleg ocsmány, hanem mondjuk az accentre 1994-2000ig széria
Én a második accentemet taposom, kb 100.000km-t vezettem hyundait, és egyszer sem hagyott ott sehol, nem vitatom, hogy a japán gépek jók, de aki mondjuk arra vágyik, hogy kis lébõl egyedi autója legyen annak ideális választás lehet, és nem sûrûn jön szembe velem a kocsim, mint pl alig optikázott civic-ek elég gyakran integetnek egymásnak. Ezzel nem a civicet fekázom, csak egy példa volt.
Akinek van léje rendesen, annak lehet full tuningos csodagépe, ami után folyik a nyála mindenkinek.
Akinek nincs sok annak maradnak az egyszerû olcsó megoldások. Ez a cikk sok hasznos ötletet ad mindenkinek, felni a kaszni széléig, ültetés, spoylerek, toldatok, ami mind pár 10 ezer forint, és lehet egy autót lépésrõl lépésre is készíteni, így nincs gazdasági csõd, és mindíg lehet örülni az új elemnek.
Igazából azért írtam, mert feláborított az, hogy így le lett fikázva a hyundai, elég szomorú, hogy aki ezt írta ílyen stílusba értékelte, nem tudom hogy érezne, ha mondjuk az õ kocsiját fekázták volna így le, ha egyáltalán van neki a pótkerekes biciklin kívûl mása is :-)
Minden jót mindenkinek! | Durecz Sándor
|
Jól megmontad | Kedves Sándor!
Teljes mértékben igazad van!
Könnyü fekázni bármilyen autót.
Aki egy kicsit egyedi autót akar, és nincs neki milliós bankszámlája, az kénytelen az egyszerû olcsó megoldásokkal élni.
Nem az a kihívás, hogy betolod a vasat egy tuningmûhelybe, tervezzék meg, és gyúrják ki a gépet, és kerül egy milkába.
Az az igazi, mikor az ember idõt energiát nem sajnálva odaáll, és lépésrõl lépésre tervezi, építí meg a gépét.
Lehet igazi sufnituning gépeket csinálni, de ez a kihívás következõ lépése, hogy szép legyen a gép.
Ez a cikk-sorozat segíti ezt.
Nem leszólni kell, hanem tanúlni belõle.
Nem azért készûlnek ezek a cikkek, hogy a mama kendvencei beszólogassanak rá, ha nem tetszik, írjanak jobbat, vagy ahogy írtad a pótkerekes bicikliket gyúrják..
Szerintem inkább meg kéne köszönni, hogy segíteni szeretne a cikk írója a tanácstalan emberkéken.
Királyak a cikkek csak így tovább!!
Csá! | Kiss Tamás
|
Hyundai körítésnélkül..Patent! | Tormer:Nem tudom,hogy most itt a saját autódról beszélsz hogy milyen állapotba van, de,nagyon tudomsajnálni erõfeszítéseidet,hogy az olajat is mellé öntöd,meg hogy nem vagy képes megtalálni hogy hol kell egy autóban fel önteni, a hûtõfolyadékot, vagy az ablak mosót.Ha már tankolni-se vagy képes, legaláb kérd meg a kutast, hogy legyenyszíves tankoljon már az autódba, mert a Chinai elektromos biciklin kívûl még nem volt szerencséd más technikához. Csak anyi ha veszed erõfeszítésedet,amihez nem kell sem üzemanyag semi egyéb, csak anyi hogy rá katintasz a Totalcar Népitélet rovatra és azonbelül a Hyundai bármely típusára legyen az accent, vagy i30,szerintem egybõl rá fogsz jönni hogy a saját autódról irtál véleményt.... Szóval a Hyundai a világ ötödik legnagyob autó gyára ami már önmagáért beszél,meg a Népitélet rovat ami alapján én is, egy kiváló Hyundai tipushoz jutottam,meg sokan mások.... | Fekete András
|
japán autókról | Érdekes tény:Egy külföldi lap készített egy felmérést mely szerint 10 év alatt hány meghibásodás jut 100 azonos márkájú autóra.
ebbõl példák:Nissan 16
mercedes:25
| Dusik István
|
egy felmérés | Egy külföldi lap vizsgálata a 10 év alatt 100 azonos márkájú autóra jutó kisebb-nagyobb meghibásodások száma:Toyota:16
Mercedes:26
Alfa:64
CSakhogy egy kis példával éljek a japán vs. olasz kérdésre. | Dusik István
|
JAPÁN |  | |  | | dodoka01
    
Érd Hozzászólások: 2 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Hali csak a vitához szeretnék hozzászolni:
Nekem volt már szinte minden országbol autom.
DE! pár éve vettem egy mazda 626-ot akkor volt 12 éves 180.000km-rel 2 év alatt tettem bele 210.000-et És
a kötelezö költségeken (fék,vezérlés,olaj) kivül semmi baja nem volt soha nem hagyott cserben mint ami elötte volt "eu". asszonykámnak volt egy golfja a szerelö már ki sem jött telefonon szerelte megunta vette neki egy 121 mazdát 2 éve gyilkolja és semmi gondja nincs.
Most,hogy frissitenem kellet maradtam a japánnál és vette egy 2002-es galantot ebbe 1 év alatt raktam közel 80.000-et és bírja ha ezek után valaki meg tud gyözni arrol,hogy szarok a"rizsrakéták" az elött le a kalappal.
De végül mindenki azt szereti ami bejön neki és emiatt nem kell a másik torkának esni.
| dodoka01
|
DINNYE! | te miröl beszélsz dinnye????:)
láttál már egyáltalán tiburont??2.5 v6 turbó,gyárilag majd 300hp,gondold el mit lehet még belöle kihozni,ne fikázd a "hundájt"haver ha nem ismered a márkákat,,,,,nekem van egy mps mazdám,mindenki kérdezi mi az az mps,aztán nyomok egy 8rpm,aztán jön a csodálkozás:))ne itélj elsõ látásra!!! | lászló
|
|  | |  | | Zoltheska
    
Budapest Hozzászólások: 20 Reg.: 2009.03.11. | |  | |  |
Igaz!A japán autók után a dél-koreaiak állnak a 2. helyen a megbízhatóság, és ár/értékben, olcsó fenntarthatóság,és legjobb lóerõ/liter,valamint kedvezõ fogyasztás terén,a BMW van még ott liter/lóerõ terén, de az nem jó ár/értékben.A többi autónál az van,hogy ha az egyiknek jó a fogyasztása,akkor pl. nem megy.A másik pl. viszonylag jól megy,de sokat eszik,és megbízhatatlan.stb.stb.stb. | Zoltheska
|
Hyundai | Barátom,láttál te már hyundait?Na ez az a gyártó,ami mostanság kitûnõ autókkal jelentkezik a piacon.Amerikában a tunerek kedvence a Tiburon,koreában Tuscani,amit leváltott a most debütált Genesis Coupe.Csak itt magyarországon hiszik azt hogy a hyundai szar,de nem lenne a világ ötödik gyártója,ha ez igy lenne.
Aztán,csak hogy tudd,több év autója díj is fûzõdik a hyundaihoz.A Sonata és az Azera az év autói Észak Amerikában.Az i30 az év autója Ausztráliában és Spanyolországban.
Európai megbízhatósági listán (nem az ADAC)a hyundai a negyedik a Mazda,Toyota,Honda után.
Ha legközelebb valamit írsz jól gondold át,mielõtt nekiállnál fikázni.
Na PÁ. | Vigh János
|
| Angliába a kategóriájában a leg meg bízhatób autó let a Hyundai i30. | fandras66
|
Nem fog elromlani..... | Farkas Szergely-nek.
Nem mondom hogz nincs igazad részben, mert a rizsrakétákhoz tényleg kicsit huzosabb alkatrészt vasarolni. Na meg korülményes is pici, márcsak azért is mert nem fogod megtalalni az uzletet ahonnan legutobb vásároltal. Hiszen azota az csõdbe ment, mert nem tudott megélni a heti 1 tételes eladásbol. (vagy csak egyszerüen elkezdett nemet, francia vagy olasz autokhoz alkatrászt árulni) Nekem volt német és francia autom is. Nagyon meg voltam vele elegedve, de eleg volt egyszer érezni hogy milyen amikor nem ismerõs a szerelõ, illetve csak annyit mond mikor meglat hogy olajat cserélunk ugye? Mert gyakorlatilag mást nem kell a honda-n csinalni. Pedig bantva van szinte naponta.
Egyszoval "JAPÁN OSZT KISZ!!!!!!!!" | Zol-tán
|
megbizhatatlan?? na ne!! | nem mondanám hogy megbizhatatlanok a japán autók.
személyes tapasztalataim alapján .
nekem eggy 91-es 1.6-os mazda 323f -em van .
ami motorikusan kinyirhatatlannak minösült.
ismerösömnek szintén van eggy ugyanijenje.
amiben 480e km van és még nem volt szétszedve:-)
230.000km van benne és nap mint nap padlózom neki .
a családban van még eggy ártatlan 90-es civic sedan
szintén 1.6-os .
mitne mondjak eggyiknek sem ellenfél menetteljesitményben eggy 1.6-os WV golf II. de ez az én szerény véleményem ... | TIKA85
|
üdv :) | csak szeretném megköszöni a cikket, "rövid és velõs" :)
nagyon jó lett :) | Péter
|
jah igen és... | német auto tulajdonosként (VW Polo classic) várom a hasonló cikket a német autókrol is ;-)
csövi :) | Péter
|
németet is | Üdv Devil Tuning!
Nagyon tetszett az iromány. Német autókról is várható ilyen átfogó leírás??
Panjabi
| Panjabi
|
Olasz | A cikk jo
Olasz autokrol is varnek egy hasonlot, ahol inkabb az eleganciat kell kihangsulyozni.
koszontem | Gabocsa
|
Forza Italia | Hát igen egy olasz autókrol szóló cikk bizony jó lenne, mert szinte sehol nem találni vagy csak nagyon ritkán olasz tuning gépeket. De lehet hogy én keresek rossz helyen!
Nekem egy Fiat Tipo 1.6 ie sx-em van, és nem találtam még hozzá semmit!:(
Magyar újságok is a német vasakkal vannak tele...pedig jópár olasz csodát is át lehetne alakítani..:D:D:D
| Földi Sándor
|
VÁROM A JAVASLATOKAT |
No kedves olvasók és szakértõk!
Tippeket várok a fenti linken megtekinthetõ típushoz. Minden elképzelést ötletet örömmel fogadok.
Segítsetek! Nem akarom, hogy kotlófészek legyen az egyébként szép formás de már koros (15 éves) autómból. | Asztalos Dávid
|
- | Asztalos Dávidnak:
Sztem a géped csodálatos, és az elõzõ irományom alapján én hagynám így. Esetleg egy fokkal nagyobb, és karakteresebb felni...
Hozzátenném viszont az enyémhez a Tied alapján:), a sötétítést:) | Vajó Miki
|
pontígyjó :D | Hi Dávid!
Szerintem a kocsid így szép ahogy van! Felesleges lenne hozzányúlni, mert így ízlésesen sportos. Hülyeség lenne telerakni mindenféle giccsel :) Max elöl a narancssárga betéteket (indexbúrák) cserélhetnéd fehérre, vagy ha találsz vmi sötétebbet (mint amilyen a hátsó lámpabúra is). Ha költeni akarsz rá, akkor a teljesítményre, mert kívülrõl teljesen jó így. Grat hozzá!
Ja, és a többieknek, akik japánozzák a Hyundai-okat, szal az tényleg koreai, és a gagyi minõség korábban volt jellemzõ rájuk... A minõségjavulás meg is látszik az árukon. Pl i30 | fd jocc
|
Szep auto! | Nem latom h. van e sotetitve az elso ablak es jo lenne szembol es hatulrol is megtekinteni a kepcsodat. Tudnal meg par kepet feltenni rolla?
A sarga iranyjelzot tenyleg probald lecserelni, nem csak elol hanem az oldalarol is. Es nem akarok okoskodni, de lehet jobban mutatna mas felnikkel. Nekem kicsit vilagos az auto sotet megjelenesehez az a negy papucs.
Lassuk szembol es hatulrol is.
Gratula! | Zol-tán
|
igy kell ezt!!! | koszi. nagyon jol osszefoglaltatok hogy mitol is olyan vaganyak a japan csodak. remelem lesz hasonlo iras a nemet verdakrol is. | Zoltan
|
323F | Szerintem kérdezd meg Balázst mert tudom, hogy még kb. a 10%-a sincs fent az oldalon annak, amit be tud szerezni.
Az én autómra is hozott olyan lökháritót, amit neten néztem ki és nem volt itthon katalógusban sem. | Tomi
|
swift | Hello. Nagyon jó amit írsz az autókról van bene okosság remélem hogy egyszer írsz a mindenki által kedvelt SUZUKI SWIFT 1.0-ról is. Nekem ez van. | gomba
|
Nem véletlenül hagytam ki a Swiftet... | erre utaltam is a cikkben, mert a rövid, magas autókra más szabályok vonatkoznak.
Ezekhez lesz egy külön segédlet.
A Német és Olasz autókhoz is meg fog íródni az anyag hamarosan.
Üdv: | Devil Bali
|
az én autóm | Devil Bali!Köszike ,h ezt leírtad nagyon jó volt ez a cikk remélem h a többi is ien lesz!Gratula hozzá!Nekem japán kocsim van daihatsu charade ,de ebbõl nem tudom mit lehetne csinálni!Könyörgöm valaki segítsen és cserébe kap egy fotót a bullshit daihatsuról!Tanár a suliban ,de komplett barom!Barkasz lököst rakott fel elõre hátra és barkasz hûtõrács van elõl behegesztve!Könyörgöm tõrje össze valaki:P!!!A belselyérõl nem is beszélve!Ha tudnál nekem segíteni jó lenne köszi Bala!tippeket várom a bmxpeti@vipmail.hu-ra!Jó lenne ha egy cikket írnál a daihatsuról is köszike!Jó az egészen rövid is.További jó tuningolást gyerekek. \Hajrá tuningõrültek!!!\
Csak ne ,h barkaszt szedjetek izekre egy porse összepakolásához!!!:P | Jenei Péter
|
Daihatsu Charade | Gyûjtögetem a Daihatsu fan-okat.Nekem egy 93-mas 1.3 16V Charade-om van.Segítsünk egymásnak,ha gondolod irj. | Amigo
|
charade | hali...
ha daihatsu-val kapcsolatos kérdések merülnének fel, szívesen megpróbálom megválaszolni õket...
(ne tuning kérdéseket) :)
üdv. | tomer
|
Drága Tuning Cuccok | Szevasztok, nekem nagyon tetszet ez a kis beszámoló és nagyon jó tippeket tartaltalmaz.Csak egy Probléma van, pl. Honda Civic-hez, olyan front-okat amik mennek az autó stílusához,és a gyári vonal vezetéshez, hazánkban nem sokat láttam, és a legtöbbet rendelésre hoznak szép kis áron úgyhogy a japán autó pártiaknak a legtöbbnek pucsba dobja a terveit mert a pénzügyi kerete nem elég hozzá. ( de amúgy tényleg sok az ára ahoz képest hogy honnan származik) Én néztem külföldi oldalakat, és egy jó pár cuccot olcsóbban meg lehet kapni, és itthon ugyan az a termék jóval drágább ezt én nem értem EZ AZ ÉN PROBLÉMÁM: | gery
|
ZSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍR!!!!! | a japán autók eszméletlenek, nem vitás...aki meg igazi tuningõrült az úgyse fogja sajnálni a pénzt...
de léccike amcsi gépekrõl is..........  FORD  | zol
|
Na ná hogy Japán autóm van :) | Mégpedig egy 2.gen CRX amit jelen állapotában a nulláról vagyis a csupasz kasztnitól kell ujjá varázsolnom...A cikk nagyon hasznos tanácsokat ad...Van olyan ismerõsöm,aki purhabból csinálta a hátsó lököst kis polskira XDDD
De persze én nem kókányolok! Ha már teljesen újjá kell építeni a kis drágámat,nyílván igényes és összefüggõ,példa értékû munkát adok ki a kezembõl...
Még az is lehet hogy benevezem a vasat a versenyre na de nem a KOTLÓFÉSZEK díjra nyomolok,hanem az igényes,szép tuningra...Minden jót! Remélem lesznek még hasznos tanácsok a jövöben is! Tisztelet minden Japán autó tulajnak!! | Igrínyi Gyula
|
323f | Bár a címben meg sem volt említve a Mazda :( nagyon jó lett a cikk, le a kalappal!
És persze kiemelten várjuk a 323f BA kiegészítõket a netre!!! | Csendity Gábor
|
fura | Sziasztok!
98-as civicem van.
végigolvastam a cikket, és kétes véleményeim vannak minden egyes témával kapcs. egy valamit viszont szeretnék leszögezni az elején: maga a cikk szerintem korrekt, színvonalas.
szóval, lényegében a kétes vélemények, melyek kialakultak bennem egy-két ellentmondásnak köszönhetõ. Azt gondolom, hogy ma, Magyarországon egy tunernek, nagyon oda kell figyelnie arra, hogy mit szabad illetve mit nem. Gondolok itt arra, hogy bizonyos értelmetlen szabályok igen kellemetlen mértékben képesek kiüríteni a pénztárcákat, azok után - ha színvonalas, korrekt dolgokat csinálsz, veszel - hogy jó sok pénzt elköltöttél a kocsidra. (itt megjegyezném azt a közhelyet, hogy a "magyar utak").
A lényeg - lassan kezdenek megfogalmazódni a gondolataim - szerintem nincs értelme egy F&F stílusú autót városi használatra megépíteni itthon. Félreértés ne essék, gyünyürûek ezek az autók, de azt is gondolom - mivel a film is ugye, amerikai - megtalálhatok az USA nagyzolási kellemetlenségei.
Saját véleményemnek egy igen egyszerû mondat képes tükröt adni: "A kevesebb több!"
Egyértelmûen nem a német stílus alapján gondolok itt megoldásokra, mint falazások, kilincsek eltüntetése, és hasonló dolgok, amik szerintem nem illenek a japán csodákhoz.
Ezt az egész gondolatot arra alapozom, hogy a japán autók túlnyomó többsége gyárilag is nagyon szép. Nem korlátoznám ezt le a Hondákra - bár a fanatizmus nálam is nagyszintû :).
Márcsak a saját autómmal kapcsolatos gondolatokat, terveket szeretném leírni:
Az autó méregzöld, és hatchback (csapotthátú). A szine tetszik, a vonulatok szintén. Így arra az elhatározásra jutottam, hogy a kasztnit teljesen a gyári állapotban hagyom. Szereztem rá egy 5 küllõs, kisebb peremmel rendelkezõ felnit, aminek a méretét a közepesbe sorolnám be. nagyobb mint a gyári, de beférne az eggyel nagyobb is. Konkrétan a gyári 14"-os felni + a gumi, aminek a méretét fejbõl sajnos nem tudom átváltása 15"-osra, 195/50-es gumival. Ezzel elértem azt hogy szélesebb, és karakteresebb papucsok legyenek az utón. A gond az, hogy az öklöm befér (gondolkodás nélkül) a kerékjárati ív és a gumi közé:) kénytelen leszek 4 centit ültetni. Errõl azt gondolom, hogy nem lesz földig ültetve, és megfelelõ odafigyeléssel tökéletesen mozgatható lesz az autó a budapesti utakon is.
A hátsó lámpákat fogom lecserélni kristályra, amibe egy kicsit bele fogok nyúlni... fényezõstúdióval rendelkezõ ismerõsömmel fogom lefújatni a belsõ részt az autó színére. Továbbá jelenleg rendelés alatt vannak az oldalindexek is, mert egyáltalán nem odaillõnek tartom a sárga gyárit.
Egy dolog maradt még hátra, amihez hozzányúlok: a kipufogó:) Ez számomra a legkényesebb, mert nem tartom elegendõnek, ha a formát választjuk csak ki. Igaz neccesen lehet csak kideríteni, hogy a kiválasztott hogyan is fog duruzsolni az autónkon.
Nálam is a "hurkatöltõ játszik:) és a célom az, hogy mindegy milyen hangos (ésszerû korlátokon belül), a lényeg, hogy szépen szóljon.
Remélem nem lettem a cikk feketebáránya, ráadásul még a Háború és béke bevezetõjének megfelelõ mennyiséget is írtam:)
Szép napot Mindenkinek! | Mushu
|
swift 1.3 16v |  | |  | | kohut87
    
Kerekegyháza Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Sziasztok!
Nekem egy swiftem van.(1.3-as,16 szelep)
az a kérdésem hogy ezt a motrot mivel lehetne túrbózni,ami kevésbõl megvan!!még teljesen "szûz",gyári állapotban van!(gyertgya,szûrõk,beömlõk stb.)
akár márkát is írhattok...
minden érdekel, ami ennek a tipusnak a tuningfogalmába belefér!
kulsõ-belsõ optika egyaránt,de elsõdleges a motor!!
elõre is köszi!
üdv.:Krisztián | kohut krisztián
|
MAZDA XEDOS TUNING | Valaki tudna nekem Mazda Xedos-ról tuning képeket!Elõre is kösz,ja és király az oldal! | Cosz
|
francia | Sziasztok a francia tuning engem is érdekelne cliom van épitgetem folyamatosan.nem a témához kapcsolódik csak egy ötlet.grat ismét érdekes és hasznos dolgot sikerült összehoznotok. | levente
|
Peugeot-tuning |
Sziasztok! Nekem 98-as évjáratú Peugeot 306 sedanom van és a rallykocsi stílus nekem is bejön rajta, mivel ültetés nélkül is szép állású kocsi (az elsõ lökhárító kb 10 centivel lentebb van mint a hátsó lökös vége). És egy rally-jellegû autó pont tökéletes a magyar utakhoz XD. Egy jó alufelni és egy szolid szárny sokat dobhat rajta. | Tamás
|
:S | Nem tudom,hogy melyik olasz gépre gondolnak az emberek,hogy erõben sehol sincs a japán autókhoz...Akinek egyszer volt japán autója,annak nemigen kell másik..Ezzel nem csak én vagyok igy,hanem 10 emberbõl 9.... | |
| | | |