|
Írd ide az autód típusát pl: astra. Figyelem!!! Az univerzális tuning termékeket nem fogja
kidobni a kereső!
Részletes keresés
A 10 utolsó tuning kereső szó:eibach pro stabilizá, 2549, pillanatnyi fogyaszt, izzócsere audi a3, 65152, gumi import-export a, opel vectra c szerel, rennault trafic galy, felni, citroen c5 20 További kereső szavak:tuning, opel, golf, astra, eladó, ford, devil, lámpa, használt, honda
| |
|
|
tuning - Tuning tippek Német autóhoz...
Tuning tippek Német autóhoz... Csak mellékesen szeretném jelezni, hogy az itt leírtak mutatják be azt a tuning stílust, amitől igazán hasra esik a szakavatott és profi tuningnépség és ez az a stílus, ami meghozza majd neked az autózásnak azt az élményét amelyre már régóta vágysz...
de ha Te a MyVip-s tiniket, a lánynak látszó és érzékeny emó fiúkákat akarod elvarázsolni, akkor sorry, ez a cikk nem neked szól...
Nos, ha igazi férfi vagy, akkor... |
Ez a cikk egy védett tartalom.
Csak Devil Tuning VIP tagok, vagy a Tuning tanfolyam olvasói számára elérhető.
| Címkék: vw golf tuning, vw golf 3 tuning, motor tuning tippek német autóhoz, tuning tippek német autóhoz..., volkswagen golf tuning, volkswagen golf tuning, german tuning, vw golf tuning, deviltuning germán tuning, 1986 volkswagen golf tuning |
felni | Szia Bali!
Nekem spec nem az ültetéssel van bajom a magyar utakra,hanem a felni miatt. Nem biztos,hogy értékelném,ha egy ilyen méregdrága felnivel kifognék egy jó magyar kátyút!!! Vélemény? | Tilli Zoltán
|
Hú | Üdv mindenkinek
Nos sok vélemény csapott itt össze. De én úgy látom sok mindenkinek igaza van.
A rendőrök: volt már egy párszor, hogy engem is csak az igazolványom mentett meg. (Nem rendőr vagyok de egyenruhás) és igen ha akar megfog büntetni (vagy fel jelent) mindenért
Ültetés: nos igen, szarok az utak, nekem egy Alfám van és ültettem 35mm-t de csak elől, és már most húzza az elejét néha. Nem pesti vagyok hanem egy vidéki megyeszékhelyen élek és sokat járom az országot. Nem a pályákon. A kocsi orra 14-15cm-re van a földtől, vészesen lenn van a magyar utakhoz képest. És hogy állítható futómű? Az még mindig méregdrága.
Monjuk szivesen látnék én is olasz autókról cikket.
És ezt amit Bali leír nem kell követni, ez csak egy vélemény amit én szivesen olvasok, és a számomra jó ötleteket meg is tarom:)
És igen is tuningoljatok és építsetek csak tudni kell a pénztárcánk határait:( | Pap Zsolt
|
még vmi | Egyébként iszonyatosan borzalmasan jók a képek meg a cikk is. tényleg elismerésre méltó "művek" a vasak! Sokkal szebbek mint egy egy "agyonszpoilerezett" igénytelen autó! Sajna itthon elég sok ilyen van és azt hiszik mennyire jó munkát végeztek! Na ennyi.. hali | Tilli Zoltán
|
jahhhh |  | |  | | Rathgo
    
Nagyigmánd Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.14. | |  | |  |
Az írás rendben, csak nincs köszönőviszonyban sem a magyar szabályozással. Egyszer elmesélhetnéd azt is, mit mondjon a lelkes tuner a rendőrnek, amikor a "brutál széles" felni et száma felől érdeklődik a cédula töltögetése közben. Sajnos elmúltak azok az idők, amikor a rend derék őrei még hamvassak és tudatlanok voltak, és a vizsgabiztosok is csak legyintettek az esetleges változtatások láttán. A lefalazott kilincs a kedvencem, tizből tiz rendőr büntet érte, hogy jogossan vagy sem, maradjon az ő titkuk. (sajna jogossan, ezt a bíróság határozata alapján mondom. Igaz rendes volt a bírónő, csak egy huszasra büntetett) Az esetleges rendkívüli vizsgára küldést pedig egy józan ember manapság nem kockáztatja. Az esetek többségében bármit lehet árulni, csak felszerelni nem, lásd pl:sportkormány. Épp a múlthavi fizetésemből bánja 30.000 Ft, mivel a műbizonylattal kitőrőlheted, az még semire nem elég. Egyszóval olvasni jó ezeket az írásokat, megcsinálni sem lenne rossz, de naponta azon agyalni, hogy megállít e a rendőr, vagy sem, és ha igen mennyi lessz a büntetés, hülyeség.
Egy sokszorossan büntetett tuner. | Rohovánszky Zoltán
|
szerintem | Hát szerintem ha normálisan közlekedsz akkor nem nagyon basztatnak ilyenek miatt ha meg lövöd neki vagy szabálytalankodsz akkor meg ugyis megsz*patnak valami miatt... én eddig igy tapasztaltam (*kopp-kopp). | Bardóczi Ádám
|
re: szerintem |  | |  | | Rathgo
    
Nagyigmánd Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.14. | |  | |  |
A felvetésed tulajdonképpen helytálló lenne, de! Büntetéseim javarészét normál közúti ellenőrzések alkalmával kaptam, és szerény 1.6D motorizáltságú kettes golfom azidőtájt nem volt képes komoly csapatásokra. :D A rendőr gondolkodása a következő: Golf 1: szétesőfélben lévő rom, fiatal tulaj, Golf 2: tuningolt verda, vagy öreg tulaj, stb...folytatni lehetne sokáig. Rendőr a szomszéd, kiröhögött amikor a büntetésekről beszéltünk, ő alapból kiszedi a sorból a csillogó alufelnis régi gépet, mindig talál valami büntethetőt. Náluk is van norma, csak teljesítménymutatónak hivják. Amúgy nincs bajom a tuningolt gépekkel, a szabályozást kellene megváltoztatni. Mutogathatom én a TÜV bevizsgált, az adott tipushoz készitett kiegészitőt, simán elküldenek a francba a papirossal együtt.
| Rohovánszky Zoltán
|
Háááát |
Azért amit írogattok, az egy kicsit lelohasztja a tuningoló kedvét. De ha csak egy nagyobb peremes felni van (ami nem lóg ki a kaszniból), meg egy kis ültetés, azért csak nem büntet szarrá a birodalmi, nem?
Amúgy baromi jó volt a cikk. Én is a Th-Line-t néztem ki magamnak.
| wiliwonka
|
re: Háááát |  | |  | | Rathgo
    
Nagyigmánd Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.14. | |  | |  |
Elméletileg mindent lehet, gyakorlatilag ahogy én látom semmit nem módosithatsz következmények nélkül. A felnikről mindenkinek megoszlik a véleménye, de bemásolnám ide a bírónő álltal jegyzőkőnyvezett mondatot: "átalakításnak minösül a típusbizonyítványban nem szereplő, gyárilag nem alkalmazott keréktárcsák, valamint az ezekhez szerelhető gumiabroncsok alkalmazása" Tehát felszerehetsz olyan felnit, amit gyárilag az adott tipushoz készitettek, de ha BBS rs nagyperemes felnit raksz fel, akkor kockáztatsz. Az egész lakhely kérdése, vidéken hamar lemarnak, Budapesten, vagy más nagyvárosban rá se néznek.
A cikk tényleg eszméletlenül jó! De azért a világos müszerfalat megnézném akkor is, amikor vezetés közben a szélvédőn tükröződik, vagy véletlen lenne a rallygépeken a fekete flokkolás? :DDD (bakker lassan olyan leszek mint apám, mindenbe belekötök) :DDD | Rohovánszky Zoltán
|
felni |
A széles felni... A szabályok szerint csak az autógyár által engedélyezett méretű felniket és gumikat hordhat az autó. Nagyobb méret felszerelése már átalakításnak minősül, és így a Közlekedési Felügyelet (KF) engedélye szükséges hozzá. Persze a kerékcseréhez senki sem kér engedélyt, a vizsgára fentfelejtett széles felni csak akkor bukhat meg, ha a gumi kilóg a sárvédo alól, vagy a vizsgán feltűnik, hogy a felni széle hozzáér valamelyik futóműelemhez. Az ET szám is csak max 3-mal térhet el pozití vagy negatív irányba. Eddig én is azzal szembesültem, hogy a rendőrnek mindegy, hogy mibe, de akkor is belekötnek vmibe. Nekem egy 26 éves Kadettem van amit cult stílusban építettünk öcsémmel, és tényleg nem kell hozzá száguldozni, hogy megállítsanak. Egy egyszerű ellenőrzés folyamán is végig mérték az egész autót, és szinte mindenbe belekötöttek. Sajnos olyan világot élünk ahol a széthullot gépeket valahogy átrugdossák a műszakin (autószerelő vagyok és sokszor tapasztalom ezt), és a rendessen helyreállított, normálisan megcsinált, kilakatolt 100%-ig üzemképes, hibátlan autókat meg ott szivatják, ahol tudják.
Sajnos ez van, talán egyszer lesz máshogy is.
| Emerich Csaba
|
Ford Escort |
Sziasztok! Nekem egy 1993-as Ford Escort-om van. 4 éve van meg (első autóm), országban egyedi zöld,brutál széles kerekekkel, sportkormánnyal vettem! Tényleg gyönyörű,mindig dicsérik ha megállok tankolni. Néha megkérdik hogy 2000-es a motor,én büszkén mondom igen (pedig 1.3-as) :) ! Nekem eddig még nem kötöttek bele a sportkormányba, igaz falun lakok,itt nincs olyan nagy szigor! A széles kerekre csak annyit mondtak a rendőrök hogy őket nem érdeklik,de ha megállít a (nem jut az eszembe már mi:) ) akkor elküldenek rögtön műszakira vagy mi a csoda! Egyébként a szélles kerék jót és rosszat is tesz az autónak! Jobb lessz az uttartása, tapad az aszfalthoz,jobban veszed a kanyarokat! Igen ám,de kismagyarországon vannak olyan szar utak is hogy az csak na..... Nekem már volt ovális alaku a felnim.... de ez még semmi..... szétrázza a futóművet a rossz utakon a nagy kerék... Nemhiába Németbe készítenek ilyen tuning csodákat,ott jobbak az utak! Tudom ez nem elég indok hogy ne csináljunk itthon ilyen tuningot! Engem se tántorít el! Egyébként olvastam hogy hátulra szélesebb kerék?!? Devil öccse!!!! Hol élsz te?!?
U.I.: Tettem fel az automról képet a TOTALCAR népitélet rovatba. Ott rákeresel a Ford...escort...1993....,,kis szerelmem,, cikkre. De ha csak érdekel!!!
Sziasztok!!!!!!! | Barta Lajos
|
ültesd le!!! | ja, csak kár, hogy kicsit "terepes" | s2pid
|
mutogatás | Hát ez a cikk hogy is mondjam... kicsit... ellentmondásos!
Ez inkább egy radikális tuner egyéni ízlésének kifejezése volt példákkal illusztrálva, mintsem iránymutatás... :S
...köszi Devil, de nem segítettél! Az eddigi cikkek tetszettek, de ezzel nem jutottam közelebb egyik stílushoz sem. :S Pedig nekem is német autóm van (BMW), amiből nem nehéz kihozni jó dolgokat...
És igen, ez most kritika. | Latya
|
éljen a régi tuning! | Üdv!
Ez egy jó cikk volt én már gyerek koromtol fogva
szeretem a német tuning autókat,arendörökről
meg annyít kockázat nélkül nincs dicsőség. | Kelemen László
|
ennyit a rendőrökről | üdv!
Na ezt már nem bírom szó nélkül.Volt egy Golf 1-es tuningépem(már nincs mert eladtam) Megállítottak a rendőrök 2008 október közepén valamikor közúti ellenörzés. Kérem nyissa ki a motorteret. Motorszám nem passzol(kit érdekel tipusazonos motor volt benn) az alvázszám látszik mert eltakarta a toronymerevítő(1977-es évjáratú volt a kocsi és annak még a toronyba van az alvázszám)Mindjárt a paraszt rendőr lefoglalta az autót. Irány az őrs hozzá teszem kb 30km. Kihalgatás minden meg kalács éjjel két óra körül hazaérek. Na lényeg az hogy én felhívtam a kpm-et és érdeklődtem erősen.AZ AUTÓRA AZT SZERELSZ FEL AMIT AKARSZ HA VAN HOZZÁ MŰBIZONYLAT. (A kerekekről meg annyit hogy be tudod vizsgáltatni 15 e forint. Kérsz a kpm-en egy átalakítási engedélyt 10e forint +műszaki megépíted az autód ott az átalakítási engedély hozzácsatolva a sok műbizonylat. oszt ennyi.)Na ugye nekem nem volt a toronymerevítőröl, de megnyugtattak hogy ammenyiben oldható akkor semmi közük nincs hozzá.Elmentem kihallgatásra aztán 1 hónap mulva visszakaptam az autóm. Ja és nekem volt igazam kihívták az igazságügyi szakértőt és megállapította hogy minden rendben volt.Az autó leültetve a sáros földig 15-ös kerekek 4pontos övek kristálylámpák xenon de meg se kérdezték hogy miért vagy hogy hogy. | Kopecskó Roland
|
Kérdés? |  | |  | | Pjotr
    
Szeged Hozzászólások: 17 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Szia!
Először is a cikk nagyon jó! Grat!
Tetszik nekem ez a stílus, de mivel japán autóm van (civic 92' sedan 1.6 125Le) a japán stílusból is szeretnék meríteni majdani tuning autómhoz!
Ez lehetséges, lehet kúltúráltan kereztezni a kettőt vagy felejtsem el? Vagy német stílus vagy japo és pont!
Válaszodat előre is köszi!
ui.Én tényleg egy egy csodálatos autót szeretnék építeni szépen lassan, mert hát nem keresek annyit, mint a parlamentben lakók! :(
Pjotr | Pjotr
|
Izé... |  | |  | | Zé
    
Hajdúböszörmény Blogger Hozzászólások: 9 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Hi Balázs és mindenki!
Most is sok mindennel egyetértek, de pár dologgal nem. Szerintem egy izléses, visszafogott küszöbspoilert és hátsó toldat igenis sportossá tesz akár egy III-as Golfot is (mint SZVSZ az enyémet :-)), a lekonyuló, elbújtatott kipufogó véget meg inkább meghagynám a dízeleknek...
A krómcsíkot megint csak megvédeni tudom. :-P De most komolyan!!! Van más alternatíva krómcsíkra, mint ez a "gagyi" öntapadós? Ha mondassz egyet, esküszöm lecserélem egyszer. Ez abszolút germános szerintem, lásd régebbi I-es, II-es Golfot stb... és későbbi, újabb VW-ket... Ja... III-son nincs gyárilag? :S Éssss??? Persze nagyon fontos, hogy csak visszafogodtan, és ügyesen, mert ha hullámosan van felrakva, (sokat láttam már ilyet) az tényleg iszonyat gagyi hatást kelt.
Felni + gumi kérdés. Hát igen, az az alapja az egésznek, és természetesen az ültetés. Én is szeretnék nagyobb felnit, feszülős gumival... no majd egyszer. Lehet unalmas kifogás a "jó" magyar utak, de sajnos ez van... én meg ezektől hányok.
AirRide:
"Hozzávetőleg a felére csökkent az ára."
Konkrétan? :-) Én is szeretnék majd egyszer.
Üdv!
Zé | Zelizi Pál
|
olasz | Bali!
jóféle a cikk és tetszik is.
igazábol én olaszautófan vagyok és olasz autóm is van (Fiat Tipo) és igazábol nemtudom hogy mit lehetne kezdeni vele. igazábol én egy 15-16os felnire gondoltam peres gumikkal és gyári lökhárítók
(nem tudjátok mivel lehet a visszahozni a napszíííta szürkés lökösöknek az eredeti feka színét?)
olasz autókrol nem lesz cikk? mer igazábol nemtudom hogy mit lehet kezedeni ugy általában az olasz autókkal de azért némi örömöt okozott hogy ottvan az a 127-es:P | Sanyi
|
bukócső | jajj még 1 kérdés..bukócsőért rendőrbácsi büntet? | Sándor
|
napszíííta lökös |  | |  | | Pjotr
    
Szeged Hozzászólások: 17 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Szia Sanyi!
Nem viccelek fáradt olajjal!:) Ez tök komoly csináltam már rongy és jól bedörgölöd! Ennyi és még olcsó is!:)
Pjotr | Pjotr
|
fáradtolaj | hmm majd kiprobalom, van otthon egy csomo:D | Sanyi
|
króm | amugy sztem se csunya pl egy padlizsánlila 1es golfon a krómcsík:D van egy ilyen 1es golf pécelen tulaj h ha olvasod ezt az üzit vegyél fel msnre: fsanzi@freemail.hu | Sándor
|
Bármit? |  | |  | | devilpit
    
Balatonfüred Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Bármit tehetek az autómmal,ami előírásokba nem ütközik!
Amire pedig nincs konkrét szabályzat az tilos! /persze csak kis hazánkban/ Mert ugye a demokrácia fő ellensége a bürokrácia! Nálunk egy nyomtávszélesítőért simán tarkólövés jár a fűcsomón,ha a kerék 1 tizedmilimétert kilóg a sárvédőből! Ha gyárilag 13"-os kerék van az autódon,akkor a 15"-osért már viheted is a fizetésed felét a postára,a csekkel együtt,amit a rendőr kiállított,mert ő így gondolja! Én is elkezdtem felgyúrni a fordomat,dehát a balatonparton ki vannak éhezve a Zsekák a sportos autókon való 'MIBE KÖSSEK BELE?' hibakeresésbe! A másik az önkormányzatok hozzáállása: pontosabban olyan méretű fekvőrendőrökkel látják el a part egyes utcáit,amin, ha nem traktorod van,akkor felejtős bemeni! Nekem egy 79-es taunus-om van,amit a régi stílusra szerettem volna építeni,de már az elején akadályokba ütköztem! Nagy felni kizárva,nem előírásszerű! Ültetés kizárva,nem lehet vele közlekedni! Brutál hangú rendszer,volt,de megint nincs,mert egyből kiszedtek a zsaruk a sorból,indok,aludni is szeretnének az itt nyaralók! Szóval el lehet húzni a tuninggal ebből az országból,míg a jogszabályok meg nem engedik ezekek a szétgyúrt vasaknak a használatát a közúton!
Kb ennyit akartam csak írni!
Üdv! Devilpit | Devilpit
|
No ültetés | Ciao tutti!
Nesztek egy újabb indok az ültetés ellen. Én nem azért nem ültetem le a vasat mert utak meg minden ez tényleg gyenge érv. Nálam a helyet az hogy a 80 éves öreganyámat így is alig tudom bepasszírozni az első ülésre, hogy elcipeljem a reumatológiára meg ilyesmi. hátsó ülésre meg pláne(3doors). Errájdra meg nincsen pénzem( még akciós áron sem). Inkább a teljesítményre helyezem a hangsúlyt az öreglány azt úgyse hallja. Sokkal nagyobb élmény ha egy 5-ös bömösből bámul ki a tag egy széria clióra miután allva hagytam, mintha minden fekvőrendőrnél ki kéne szállnom mérőszalaggal a kezemben. KKü mindenkinek! | endruboy79
|
Nagyon biznisz szaga van a dolognak! | Ha véletlenül egyedi autót akarok és egyik stílusnak nem akarok megfeleni akkor mi van?
A saját pénzemből csinálom és senki nem ad hozzá!
Akkor mi köze hozzá! Akinek nem tetszk, annak séta!
Ültetett futómű? Erre a szar, tankcsapdás magyar útnak nevezett valamire?
Azután a moslék rendőröknek mi nem fog tetszeni? Minden szarba bele akarnak kötni, de nem mindig sikerül! De a csekktömböt 'el kell adniuk', hogy legyen mindnek 30 hold földje és mind rajta!
Azután meg álljak le egy halom idióta ,üres zsebű vizsgabiztosnak bizonygatni,hogy miért jobb a tárcsafék hátul, miért biztonságosabb a furatos féktárcsa, az AP szemes futómű és a kemény futómű...
Az optika a vicckategóriába tartozik! Nekem ne jöjjenek a 30 kilós nulla szilárdságú, tojás törékenységű üvegszálas műgyantából tákolt vacakokkal! Főleg ,hogy több tízezer forintot van pofájuk elkérni érte!
Műbizonylat sehol, de a lóvét tedd le! Na tudjátok mikor!
Véletlenül, ha belém rongyol valaki, ezeket a 'tuningcuccokat' egyetlen biztosító nem fogja téríteni!
A mai csóró világban lassan enni nem lesz mit, nemhogy tuning... | Doki 69
|
Na itt a pont! | A cikkíró úgy osztja az észt, mintha 50 éve tuningal foglalkozna!
Úthenger gumik, szélesített bádog, mászókával, de egy szó szincs a futómű biztonságosabbá tételéről, egy kondisabb(nem széttuningolt) mociról...
Erősebb, biztonságosabb fék, nagyobb kormányzási biztonság, ilyenről miért nincs szó?
Csak a stílus, ugyan már...
Csa a lóvét tedd le és kész! | Csóri Péter
|
Láttál olyan feliratot a cikk tetején, hogy motortuning? | Miért nem olvastál semmit ebben az anyagban a motortuningról? Azért mert nincs olyan felirat a cikk címében, hogy motortuning.
Bali! Egyébként a motortuningról is írhatnál valamit. | Tomesz
|
|  | |  | | vitya03
    
Hajdúszoboszló Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.03.18. | |  | |  |
Úr isten ezt most nem mondod komolyan!!!!
Ezzel kell kezdeni az egész tuningot...Hamár ezt neked le kell írni akkor nagy a baj...
Szét kellene nézni minden tuning oldalon, és mindenhol a fékkel, és a futóművel kezdődik a tuning...Aztán motor, aztán optika...
Ültetésről meg annyit, hogy venni kell egy állítható szettet, és ha esetleg találkozókra, vagy csak esti szórakozásra megy az ember, akkor letekeri, ha meg Mamát, Papát kell a reumatológiára elszállítani akkor feltekeri, vagy ha tudja hogy olyan úton közlekedik...
"kb.:két lökhárító ára, és ezt sokan nem teszik meg...(mert a lökös fontosabb)  | vitya03
|
jó kis cikk volt sztem | én csak azért nem ültetem le a kocsit, mert baromi drága mulatság, a széles felnivel sincs semmi bajom, megkell tanulni kikerülni a kátyúkat, ez a kocsi 1,5 éve megvan, egyszer mentem csak bele kátyúba, de akkor se lett semmi
a rendőr biztos szólna érte, de engem még (lekopogom) egyszer sem állítottak meg ezzel, pedig legalább 100 mellett elmentem
ja, egyszer tilosban parkolásért kaptam egy 5 ezres csekket...
na lényeg a lényeg, engem csupán a pénz akadályoz meg az ültetésben és a felnikben, mondjuk egy airride rendszerrel abszolút nem jelenthetnek gondot a magyar utak
egyébként jó hosszúra sikeredett a cikk, de élvezetes volt, bár az utolsó motortuningos része már valahogy untatott, nekem inkább a külső a lényeg....
amivel nem értek egyet:
sztem a hátsó toldat kellene, a küszöbbel együtt
az aluszárny se olyan rossz dolog, bár én megbántam, hogy nem üvegszálast vettem az enyémre, de már ez marad, lefújtam szépen feketére azt jólvan...
van egyébként a verdáról egy kis videó:
már fényezik a jelnélküli hűtőrécsot, aztán egyenlőre ennyi... a következő cucc egy pár fekete angel eyes lámpa lesz... de még egyenlőre örülök ha nem rúgnak ki a melóból :)
| Farkas Szergej
|
Kit büntet meg a rendőr??? | A hülye gyerekeket!!!
Őket kiszedik a sorból, függetlenül attől, hogy milyen felni van az autóján.
Tökéletesen eggyetértek Balázzsal!!!
Én és egy barátom is germán autót építettünk hatalmas kilógó felnikkel, porig ültetve és feszülős gumikkal, IGEN minket is sokszor megállított a rendőr, de azért, hogy megcsodálja az autót.
A haveromhoz bekéreszkedett a rendőr, hogy vigye el egy körre!!!
Kit büntet meg a rendőr?
A csikorgó kerékkel elinduló 1,2-es motorú gyerekeket (sok ész nem kell hozzá).
A kékledes teszkótuningosokat, akik fast endö fjúriuszt játszanak a városban.
Akinek normális autója van azt nem csesztetik, hanem tisztelik ők is és beszélgetnek velünk.
A fent belinkelt magyar ibizát én is elküldeném azonnal vizsgára és szétbüntetném, hogy annak, aki ekkora kotlófészket épít erre a világra egy életre elmenjen a kedve a tuningolástól.
| KissPista
|
Re:Re: | Az aki normálisan közlekedik, és az autója sem úgy néz ki mint egy cirkuszoskocsi, az nem hívja fel magára a rendőrök figyelmét.
A sok hülyegyereket akik gumicsikorgással indulnak minden lámpánál az 1,2-es szarjukkal én is rommá büntetném.
Még egyszer mondom! Minket SOHA sem csesztettek a jardok, és haveromhoz bekéreszkedett és kérdezősködött az autója építéséről.
Nem úgy nézünk ki mint akit felvet a pénz és még ismerősünk sincs a rendőrök között.
| KissPista
|
:) | Erről van szó!! Üdv :Street Fan. | Cheelep
|
Jó kis 'leirás'! ;) |  | |  | | [Thomas]
    
Budapest Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.02.15. | |  | |  |
Szerintem jól látod a dolgokat, én is igy vagyok ezekkel mind!
Viszont a keretnélküli Golf, inkább Polo, vagy Ibiza (Cordoba), esetleg Caddy, vagy Inca; nézd meg a müszerfalat, meg az ajtón a majrévasat! ;)
Nekem is egy Fiat Tipo-m van, carstylingon [Thomas] név alatt!
Utálom az ilyen csicska ledes hányást, tankajtómatricát, neont, szárnyakat, küszöböket!
Dezent C felnim van, ami német, bár nem túl széles, de van egy kis pereme és ha meglesz az ültetőrugóm, akkor nagyon fincsin fog passzolni a kerékjáratba a keró! ;)
Nekem a CULT stilus jön be, bár az autóm alapvetően nem nevezhető 'cultosnak', mivel nem német, sőt, nem VW, de szeretném hasonlóra megépiteni! :)
Amúgy a mindenféle falazás meg a morcositás marhára nem megengedett a CULT-ban!!!
Ezt ne felejtsük el!! Lehet módositgatni, de nem 0-ra falazva a dolgokat, mert az úgy nem is szép már...
Nameg amikor a hátsó rendszám helye el van tüntetve a csomiajtóról, a rendszámot meg felszögelik a lökösre, na az még iszonyat undoritó (ilyen kép van itt a leirásban is)! :/
Javarészben egyetértek a dolgokkal! | Jani Tamás
|
Cult? | Sehol nem írta, hogy CULT. Germán stílust írt. Lehet az akár Clean is. Ott azt falazol amit nem szégyelsz. :)
Üdv! | Robert
|
+ |  | |  | | [Thomas]
    
Budapest Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.02.15. | |  | |  |
Ja és még hadszóljak a krómcsikról!
Szerintem Te az olyan autókra gondolsz, ahol például körberagasztják az ajtókat, lámpákat, meg ilyesmiket ezekkel a sufni csikokkal!
Hát az irtó ronda tud lenni! És ettől van még rosszabb is...
Nem értem hogyan lehet ennyi izlésficamos ember... :S
De egy szépen megválasztott méretü és minőségü crome csik pl. a lökháritó gyári mélyedésében, rendesen, egyenletesen felhelyezve tud nagyon jól mutatni!
Ha összhangban van az autó egyéb pontjaival, akkor az tényleg tud szép lenni, szerintem ezt Te is elismered! :)
Amúgy ilyen is van a képeid között! :D
Én szivesen venném, ha tudnád még részletezni ezt a tuningvilágot!
Most a motoromat szeretném kicsit optikailag rendbeszedni és gondolkozom hogy milyen szinek játszák a főszerepet /blokk, váltó, hengerfej, szelepfedél, szijtárcsák, tartó konzolok.../.
A clean motortér is bejön, de itt ilyen nem lesz, max egy kis egyszerüsités, hogy rendbe legyen szedve minden! :) | Jani Tamás
|
lol |
hát azért pár dolgon fennakadtam. Már megint ültetés... mint már írtam volt a merci ültetés nélkül is fennakad már egy pár centis bukkanón is, hova ültessem? az errájd meg vazz nem tudom minek van itt emlegetve mikor eleve üti az úthengerkerekeket. a német autótuning nem a germán stílusról szól. van ilyen is. meg vannak neves tuningcégek (koenig, lorinser...) akik már bizonyítottak német autókon és lám van rajtuk spoiler, szárny, index, nem lóg ki a felni a kaszni alól és még spoilerrel együtt sem szántja fel az aszfaltot. szal lol.
meg különben is, miért nincs itt egy merci sem?
| Varga Tamás
|
trabi | hja meg vegyél a mocskos trabira is errájdot, tökmindegy hogy egy fél rugó többet ér a kocsinál. bazsi majd jól megél belőled :) | Varga Tamás
|
hája | Nem tom arra a trabira ki kültütt volna 200-300-ezreket....
amúgy érdeklődni szeretnmék... szerintetek egy drift stílusu festés ami ugye elég Xtreme az mennyiböl lenne meg...meg ugye rendőrbácsi szólna érte???....és legfőképp kivel lehetne megcsináltatni...
ilyenekre gondolok mint pl...
[katt]
Nah például ilyenekre gondolok árba mennyi lehet???
És a szabályzás hogy ven a festésekre
Köszi.... | völgyi viktor
|
sztem matrica | nekem személy szerint ez a giccses, az ilyet inkább matricázn kéne, hátha egy év után már nem tetszik...
matricázással egy 40 rugó
sőt a képek, amiket mutattál azok is matricáknak tűnnek...
festés az simán benne van vagy 150 be, ha igazi minőségit akarsz
én azt hallottam, hogy a matricák, vagy a festés mértéke nem lehet több az autó 50 % ánál
de sztem az is elég, nem kell azt annyira összematricázni
milyen kocsid van? | Farkas Szergej
|
felni | ja így a cikkel kapcsolatba, a felnik amiket mutattál nem néznek ki valami jól sztem... miért ne lehetne pl egy sűrű küllős krómos felnit rátenni? sztem sokkal jobban nézne ki, ezek nekem túl egyszerűek, és még ezek a drágábbak?
láttam itt az oldalon is 27 ér asszem olyat amit mondok, sztem az jobban néz ki, de ez az én személyes véleményem | Farkas Szergej
|
Szergej! | A te autódat elnézve, ez a stílus olyan messze áll tőled, mint Makó Jeruzsálemhez.
Te sosem fogod megérteni, hogy miért adnak ki emberek 1db "csúnya" Schmidt TH felniért annyi pénzt, mint amennyit te a teljes autódra költöttél :)
Ne vedd sértésnek, csak te erre még nem éreztél rá, de az sem baj, ha nem akarsz. | Berry
|
Dajcse tuning |  | |  | | zoika
    
Decs Hozzászólások: 23 Reg.: 2009.01.20. | |  | |  |
Amit itt felsoroltál az szerintem mindenkinek világossá teszi a dajcse tuningot.A leírások,képek tökéletesek,de mégsem hinném hogy egy lámpa,kerék,spoiler miatt nem számít német tuningnak bárki verdája.Amit ott elnéznek azért nálunk általában bírsággal honorálják.A leültetés ellen semmi kifogásom,az enyém is ilyen volt és ha lesz másik az is hasonló lesz.Általában a mértékét túlozzák el némelyek.Egy földig leküldött masina a hétköznapokban használhatatlan vas hazai útjainkon.Ami a felnit illeti a bukszád határozza meg.Lehet kapni olcsót és ami igazán szép az horror áron van újonnan.A gumi ugyanez a téma.Egyébként szerintem az hogy ki milyen matricával ékíti a járgányt az elsősorban jóízlés kérdése,nem elérhetetlen árú,mégsem hinném hogy ezért meg kéne kövezni.Idehaza egy szép airbrush jelentős összeget emészt fel,arról nem is szólva hogy nem mered az utcán hagyni.A tuningba sok minden beleillik,a kombinációk sokasága miatt azonban nem állítanák fel merev határokat.Bírálni pedig az merjen aki rugalmasan az autó összhatását vizsgálja.A szépség ugyanis relatív.......A lényeg hogy annak tetszik aki csinálta,hajtja,javítja.A trendeket meg lehet határozni,de minek ha a tuningtársaság anyagi korlátai finoman szólva végesek?Mit ér ha a felhajtott pénz,munka,ismeret birtokában is tilosat csinálsz?MIKOR FIGYELNEK VÉGRE ODA ERRE AKIK A SZABÁLYOKAT HOZZÁK?Adjanak életteret,ne szekálják azt aki jót akar!!! | Zoika
|
KI VAGYOK AKADVA | Nem gondoltam, hogy egy átlag magyar fizuból ennyi mindenre telik a verda szépítgetésére!Elment a legkisebb ingerenciám is ahhoz hogy az eredeti szépségéhez hozzányúljak a ritkaságszámba menő Fordom esetében.
HOL A FRANCBA DOLGOZIK AKINEK ILYEN DRÁGA CUCCOKRA TELIK? | Nóga László
|
gyűjtögess | nem kell mindent egyszerre megvenni.. én is 1 éve csinosítgatom a verdát, aztán még csak kezdetleges | Farkas Szergej
|
... | szerintem itt csak a pénzkérdés a baj:S egyébként a határ a csillagos ég.... | Magyar István
|
mani | Amit a német kihoz az autójából 1 év alatt, ahhoz a magyarnak kell 10 év. Addigra meg lehet eladni, mert elavult. A tuningolt kocsiért pedig nem lehet sokkal többet kérni mint a szériáért, hiába lett sok ráköltve. Tiszta ráfizetés. Pláne, ha közbe meg is büntetnek párszor... | wiliwonka
|
Tudjad már! | A legközelebbi ilyen cikkedhez fénymásolj be egy német forgalmi engedélyt, (náluk csöppet egyszerűbb átalakítani egy autót) illetve egy német jövedelemigazolást. Ezek az emberek nyilván nem mindennapi célra használják az autóikat, mert van otthon még kettő. Mennyi pénz...mennyi idő... | Ákos
|
Gyerekek én már azt sem tudom... | hát én már azt se tudom ezen hozzá szólások után h én germán tuning stílussal szimpatizáló trabis gyerek szeretném az 1,1es kis trabiját germán stílusban tuning alá vetni de annyi it a negatívum és az ellent mondás h azt se tom h bele kezdjek egy általán vagy mi legyen?
teljes a fejemben a káosz.am tettem fel trabikról képeket azok is szépek és szerintem trabant tuningnak egy olyan külső nagyon is ütő.
ha érdekelne seteleg akárkit nézze meg.
szép gépek a trabik si éás őszinte véleményt írjon ha ír kérem.
ne atrabantot lássa benen hanem a stílust és a valódi szépséget/csúnyaságát lássa meg benne.
itt ízlések és pofonok döntenek.
előre is bocsánatot kérek mindnekitől a tudatlanságomért de már azt se tom h érdemes e valamit csinálni még egyáltalán vagy nem? | vinter józsef
|
nem gáz-e? | hali
végül is nem gáz de ez nem az autód stílusa,de ha mindenki csak a kocsiját az annak meg felelő stílusban tuningolná az olyan sablonos lenne.
egy más japán autóhoz nem csak a japán stílus hanem bár melyik másik jól mutat csak a igényes legyen.
kövesd (amennyire csak lehet)az itt leírtakat és a végeredményed csak egy szép autó lehet.
de ez az én véleményem kérdez meg másokat is mielőtt bele kezdenél bármibe is mert egy ember(én)véleménye még nem szent írás.
minden jót kívánok és eredményes tuningolást természetesen. | vinter józsef
|
| a spectrumon szokott menni a tuning mánia abba is sok ilyen vasat mutatnak | ACID
|
Ültetés... |  | |  | | vitya03
    
Hajdúszoboszló Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.03.18. | |  | |  |
Ha valaki felakad a gyári autójával, azt megértem, hogy miért nem ültet..."tanuljon meg vezetni aztán majd meglátják"
Egy majdcsak 1.5tonnás passat-nak az ültetésére nem volt pénzem, elkezdtem gyűjtögetni és a héten megvettem...De előtte Dr.Flex ültető szettjét használtam majdcsak két évig...elöl 10, hátul 12cm-es ültetéssel, hogy a bölcsőm csak 6-7cm-re volt a földhöz...Nos milyen érdekes, én egyszer sem akadtam fel..folt hogy koppant egy kicsit, de nem vészes..(pedig a gátlókjat komolyan kinyírtam ezzel az ültetéssel...Munkahelyem miatt sokszor voltam Pesten Sopronban, Nyíregyházán...
Oda kell figyelni, és nem mint a barom nyomni a gázt, amit ugysem lehet...
No ennyi..akinek nem inge...akinek meg igen (közlekedjen biciklivel, és ha megtanult vezetni, akkor nem fog felakadni a gyári autójával...)"nem tudom ki írta, dehogy egy bálna mercivel felakad...oda már nagy tudás kell)   | vitya03
|
| Én valami ilyesmire bukok, csak bele viszem a saját stílusomat is. Jah meg a pénz bele szól mindenbe sajna.
Remélem az nem baj, hogy saját stílust is viszek bele és nem pedig echte német tuningba csinálom meg?
| Arny
|
??? | Hello!
A "felni > gumi > sárvédő hatáshoz a 225-ös gumihoz elég a 9,5-ös felni? | sky.man
|
195/40-es 16" 7,5J-re? | Üdv!
Szert tettem egy 16"-os 7,5J széles felnigarnítúrára amin 215/45-ös gumik vannak és szeretném megtudni hogy 195-ös gumival elérem-e azt hogy kicsit úgy nézzen ki mint a képeken látható autókon lévő garnitúrák?vagy egyáltalán ne vegyek ilyen méretű gumikat rá?Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!
Üdv:viktor | vick
|
Kérdés | A sportúthenger hatás hogy érhető el?
Jelnélküli hűtőrács megengedett?
Sportülés,sportkormány ilyenek?
| Kovács Ádám
|
Kérdés | ja és mégvalami!
A sárvádő szélesítért szól a rendőr,műszakin így átmegy az autó?
Sportkipufogórendszerrel lehet valamit csinálni hogy műszakin átmenjen vele az autó?
Köszönöm | Kovács Ádám
|
a saját germánom :) |  | |  | | LilOg
    
Miskolc Hozzászólások: 1 Reg.: 2014.04.22. | |  | |  |
Nekem egy vw g3-am van gyöngyház fekete és nagyon szolíd mély lila pigmentes fényezéssel,a gyári műanyag ajtó és sárvédő elemek nem lettek színre fúrjva sen az első koptató hanem szilikonnal kezelve maradt szép fekete.Bilstein futómű nem sok 4 centis ültetéssel és 15x7" fekete vödör felnikkel elöl 195/50 hátul 205/50 Toyo gumikkal.első lökösön a gyári beömlők fekete ráccsal behúzva,szolidan morcosítva gyári gti lámpa elől nagyon ritka füstös gyári hella lámpa hátul gti "szárny" hátul,első sárvédőban megmaradt a gyári index de füstös akárcsak elől a lökhárítóban.
Belül szinte minden a gyári főleg vr6 elemekből építkezve (gyári recaro vr6 ülések és kormány ill kárpitok,belsejében szintén minden fekete)
hátsó szélvédő fóliázva hátsó ablakok fóliázva (az elülső ablakok is-ha a rendőr kérdi gyárilag ilyen kékes  ) és szinezett első szélvédőm van enyhe kékes beütése van minde üvegnek az autón.
Motor....sajna sok fejtörést okozott mert ez egy 1.4-es golf de kapott hajtókarokat öblös dugókat 1.6os hengerfejet és hosszabb váltót,illetve egy teljesen nyitott 55-ös rendszer szolid oválvéggel...mély dörmögős hangja van,és így kibékültem ezzel a motorral...ez az én germán stílusom... | LilOg
|
Tuning tippek Német autóhoz..., 1986 volkswagen golf tuning, deviltuning germán tuning, vw golf tuning, german tuning, volkswagen golf tuning, volkswagen golf tuning, tuning tippek német autóhoz..., motor tuning tippek német autóhoz, vw golf 3 tuning, vw golf tuning |
|
|
|
70 / 2345600
A Tuning Pápa mindenben segít! (Sőt TAJ számból jósol is.) Kérdezz bátran Balitól, mert ő tuning ügyben képben van és tök szívesen segít neked. Melyik tuning cucc lesz jó az autódhoz és melyik nem? Melyiket érdemes megvenni? Hívd most! Csekkjobári rákkjobári!
300.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, a nagyméretű, vagy súlyos csomagok kivételével, alatta 2.500 Ft-ért küldjük a csomagod futárszolgálattal.
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a Devil tuning butik kínálatából.
Semmi pánik! Mentőt nem hívunk időben, de itt a Devilnél minden tuning motyóra 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
Olcsón eltékozolt vadiúj tuning alkatrészek az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
| |
|
Szaboo 09:38: Szia olyan kerdesem van hogy ezt heggeszteni kell vagy csak fel kell szerelni?
Leveszem a gyarit ... 20:52: Üdv érdeklődnek VW Golf 4 1,9Tdi (Afn) keresel futóművet minim állítható magasságú,de a keménységű ... MTS-Technik Volkswagen Golf III, 1989.10-1998.07-ig, Utcai széria állítható magasságú futómű Devil Tuning Bali 10:39: Szia!
A gyári csövet el kell vágni, a sportkipufogónak a vége be van szűkítve, így egy ... Devil Tuning Bali 10:36: Szia!
Sajnos csak 3-5 ajtós típusokhoz passzol, a kombihoz univerzális dobot tudunk ... Szaboo 09:43: Hello olyan kerdesem van hogy ez gyarilag szerelhető vagy heggeszteni kell vagy csak le csavarozom ... Devil Tuning Bali 13:26: Üdv,
megjegyzéshez lehet hozzáadni, vagy telefonon ... Sparco k-pole, gokartos cipő (kék) versenycipő
| |
|