|
Írd ide az autód típusát pl: astra. Figyelem!!! Az univerzális tuning termékeket nem fogja
kidobni a keresõ!
Részletes keresés
A 10 utolsó tuning keresõ szó:renault laguna 3, mitsubishi colt, bmw e91, audi tt 8n, suzuki swift 1.3, opel astra f cabrio, audi q7, volkswagen golf 2, volkswagen golf v gt, volkswagen golf 7 gt További keresõ szavak:tuning, opel, golf, astra, eladó, ford, devil, lámpa, használt, honda
| |
|
Carzone Tuning lökhárítókCarzone Hyundai Accent, 2003-2005-ig, Apex, Els? tuning lökhárító
| |
|
|
tuning - Tuning tippek Német autóhoz...
Tuning tippek Német autóhoz... Csak mellékesen szeretném jelezni, hogy az itt leírtak mutatják be azt a tuning stílust, amitõl igazán hasra esik a szakavatott és profi tuningnépség és ez az a stílus, ami meghozza majd neked az autózásnak azt az élményét amelyre már régóta vágysz...
de ha Te a MyVip-s tiniket, a lánynak látszó és érzékeny emó fiúkákat akarod elvarázsolni, akkor sorry, ez a cikk nem neked szól...
Nos, ha igazi férfi vagy, akkor... |
Ez a cikk egy védett tartalom.
Csak Devil Tuning VIP tagok, vagy a Tuning tanfolyam olvasói számára elérhetõ.
| Címkék: vw golf tuning, vw golf 3 tuning, motor tuning tippek német autóhoz, tuning tippek német autóhoz..., volkswagen golf tuning, volkswagen golf tuning, german tuning, vw golf tuning, deviltuning germán tuning, 1986 volkswagen golf tuning |
felni | Szia Bali!
Nekem spec nem az ültetéssel van bajom a magyar utakra,hanem a felni miatt. Nem biztos,hogy értékelném,ha egy ilyen méregdrága felnivel kifognék egy jó magyar kátyút!!! Vélemény? | Tilli Zoltán
|
Hú | Üdv mindenkinek
Nos sok vélemény csapott itt össze. De én úgy látom sok mindenkinek igaza van.
A rendõrök: volt már egy párszor, hogy engem is csak az igazolványom mentett meg. (Nem rendõr vagyok de egyenruhás) és igen ha akar megfog büntetni (vagy fel jelent) mindenért
Ültetés: nos igen, szarok az utak, nekem egy Alfám van és ültettem 35mm-t de csak elõl, és már most húzza az elejét néha. Nem pesti vagyok hanem egy vidéki megyeszékhelyen élek és sokat járom az országot. Nem a pályákon. A kocsi orra 14-15cm-re van a földtõl, vészesen lenn van a magyar utakhoz képest. És hogy állítható futómû? Az még mindig méregdrága.
Monjuk szivesen látnék én is olasz autókról cikket.
És ezt amit Bali leír nem kell követni, ez csak egy vélemény amit én szivesen olvasok, és a számomra jó ötleteket meg is tarom:)
És igen is tuningoljatok és építsetek csak tudni kell a pénztárcánk határait:( | Pap Zsolt
|
még vmi | Egyébként iszonyatosan borzalmasan jók a képek meg a cikk is. tényleg elismerésre méltó "mûvek" a vasak! Sokkal szebbek mint egy egy "agyonszpoilerezett" igénytelen autó! Sajna itthon elég sok ilyen van és azt hiszik mennyire jó munkát végeztek! Na ennyi.. hali | Tilli Zoltán
|
jahhhh |  | |  | | Rathgo
    
Nagyigmánd Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.14. | |  | |  |
Az írás rendben, csak nincs köszönõviszonyban sem a magyar szabályozással. Egyszer elmesélhetnéd azt is, mit mondjon a lelkes tuner a rendõrnek, amikor a "brutál széles" felni et száma felõl érdeklõdik a cédula töltögetése közben. Sajnos elmúltak azok az idõk, amikor a rend derék õrei még hamvassak és tudatlanok voltak, és a vizsgabiztosok is csak legyintettek az esetleges változtatások láttán. A lefalazott kilincs a kedvencem, tizbõl tiz rendõr büntet érte, hogy jogossan vagy sem, maradjon az õ titkuk. (sajna jogossan, ezt a bíróság határozata alapján mondom. Igaz rendes volt a bírónõ, csak egy huszasra büntetett) Az esetleges rendkívüli vizsgára küldést pedig egy józan ember manapság nem kockáztatja. Az esetek többségében bármit lehet árulni, csak felszerelni nem, lásd pl:sportkormány. Épp a múlthavi fizetésembõl bánja 30.000 Ft, mivel a mûbizonylattal kitõrõlheted, az még semire nem elég. Egyszóval olvasni jó ezeket az írásokat, megcsinálni sem lenne rossz, de naponta azon agyalni, hogy megállít e a rendõr, vagy sem, és ha igen mennyi lessz a büntetés, hülyeség.
Egy sokszorossan büntetett tuner. | Rohovánszky Zoltán
|
szerintem | Hát szerintem ha normálisan közlekedsz akkor nem nagyon basztatnak ilyenek miatt ha meg lövöd neki vagy szabálytalankodsz akkor meg ugyis megsz*patnak valami miatt... én eddig igy tapasztaltam (*kopp-kopp). | Bardóczi Ádám
|
re: szerintem |  | |  | | Rathgo
    
Nagyigmánd Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.14. | |  | |  |
A felvetésed tulajdonképpen helytálló lenne, de! Büntetéseim javarészét normál közúti ellenõrzések alkalmával kaptam, és szerény 1.6D motorizáltságú kettes golfom azidõtájt nem volt képes komoly csapatásokra. :D A rendõr gondolkodása a következõ: Golf 1: szétesõfélben lévõ rom, fiatal tulaj, Golf 2: tuningolt verda, vagy öreg tulaj, stb...folytatni lehetne sokáig. Rendõr a szomszéd, kiröhögött amikor a büntetésekrõl beszéltünk, õ alapból kiszedi a sorból a csillogó alufelnis régi gépet, mindig talál valami büntethetõt. Náluk is van norma, csak teljesítménymutatónak hivják. Amúgy nincs bajom a tuningolt gépekkel, a szabályozást kellene megváltoztatni. Mutogathatom én a TÜV bevizsgált, az adott tipushoz készitett kiegészitõt, simán elküldenek a francba a papirossal együtt.
| Rohovánszky Zoltán
|
Háááát |
Azért amit írogattok, az egy kicsit lelohasztja a tuningoló kedvét. De ha csak egy nagyobb peremes felni van (ami nem lóg ki a kaszniból), meg egy kis ültetés, azért csak nem büntet szarrá a birodalmi, nem?
Amúgy baromi jó volt a cikk. Én is a Th-Line-t néztem ki magamnak.
| wiliwonka
|
re: Háááát |  | |  | | Rathgo
    
Nagyigmánd Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.14. | |  | |  |
Elméletileg mindent lehet, gyakorlatilag ahogy én látom semmit nem módosithatsz következmények nélkül. A felnikrõl mindenkinek megoszlik a véleménye, de bemásolnám ide a bírónõ álltal jegyzõkõnyvezett mondatot: "átalakításnak minösül a típusbizonyítványban nem szereplõ, gyárilag nem alkalmazott keréktárcsák, valamint az ezekhez szerelhetõ gumiabroncsok alkalmazása" Tehát felszerehetsz olyan felnit, amit gyárilag az adott tipushoz készitettek, de ha BBS rs nagyperemes felnit raksz fel, akkor kockáztatsz. Az egész lakhely kérdése, vidéken hamar lemarnak, Budapesten, vagy más nagyvárosban rá se néznek.
A cikk tényleg eszméletlenül jó! De azért a világos müszerfalat megnézném akkor is, amikor vezetés közben a szélvédõn tükrözõdik, vagy véletlen lenne a rallygépeken a fekete flokkolás? :DDD (bakker lassan olyan leszek mint apám, mindenbe belekötök) :DDD | Rohovánszky Zoltán
|
felni |
A széles felni... A szabályok szerint csak az autógyár által engedélyezett méretû felniket és gumikat hordhat az autó. Nagyobb méret felszerelése már átalakításnak minõsül, és így a Közlekedési Felügyelet (KF) engedélye szükséges hozzá. Persze a kerékcseréhez senki sem kér engedélyt, a vizsgára fentfelejtett széles felni csak akkor bukhat meg, ha a gumi kilóg a sárvédo alól, vagy a vizsgán feltûnik, hogy a felni széle hozzáér valamelyik futómûelemhez. Az ET szám is csak max 3-mal térhet el pozití vagy negatív irányba. Eddig én is azzal szembesültem, hogy a rendõrnek mindegy, hogy mibe, de akkor is belekötnek vmibe. Nekem egy 26 éves Kadettem van amit cult stílusban építettünk öcsémmel, és tényleg nem kell hozzá száguldozni, hogy megállítsanak. Egy egyszerû ellenõrzés folyamán is végig mérték az egész autót, és szinte mindenbe belekötöttek. Sajnos olyan világot élünk ahol a széthullot gépeket valahogy átrugdossák a mûszakin (autószerelõ vagyok és sokszor tapasztalom ezt), és a rendessen helyreállított, normálisan megcsinált, kilakatolt 100%-ig üzemképes, hibátlan autókat meg ott szivatják, ahol tudják.
Sajnos ez van, talán egyszer lesz máshogy is.
| Emerich Csaba
|
Ford Escort |
Sziasztok! Nekem egy 1993-as Ford Escort-om van. 4 éve van meg (elsõ autóm), országban egyedi zöld,brutál széles kerekekkel, sportkormánnyal vettem! Tényleg gyönyörû,mindig dicsérik ha megállok tankolni. Néha megkérdik hogy 2000-es a motor,én büszkén mondom igen (pedig 1.3-as) :) ! Nekem eddig még nem kötöttek bele a sportkormányba, igaz falun lakok,itt nincs olyan nagy szigor! A széles kerekre csak annyit mondtak a rendõrök hogy õket nem érdeklik,de ha megállít a (nem jut az eszembe már mi:) ) akkor elküldenek rögtön mûszakira vagy mi a csoda! Egyébként a szélles kerék jót és rosszat is tesz az autónak! Jobb lessz az uttartása, tapad az aszfalthoz,jobban veszed a kanyarokat! Igen ám,de kismagyarországon vannak olyan szar utak is hogy az csak na..... Nekem már volt ovális alaku a felnim.... de ez még semmi..... szétrázza a futómûvet a rossz utakon a nagy kerék... Nemhiába Németbe készítenek ilyen tuning csodákat,ott jobbak az utak! Tudom ez nem elég indok hogy ne csináljunk itthon ilyen tuningot! Engem se tántorít el! Egyébként olvastam hogy hátulra szélesebb kerék?!? Devil öccse!!!! Hol élsz te?!?
U.I.: Tettem fel az automról képet a TOTALCAR népitélet rovatba. Ott rákeresel a Ford...escort...1993....,,kis szerelmem,, cikkre. De ha csak érdekel!!!
Sziasztok!!!!!!! | Barta Lajos
|
ültesd le!!! | ja, csak kár, hogy kicsit "terepes" | s2pid
|
mutogatás | Hát ez a cikk hogy is mondjam... kicsit... ellentmondásos!
Ez inkább egy radikális tuner egyéni ízlésének kifejezése volt példákkal illusztrálva, mintsem iránymutatás... :S
...köszi Devil, de nem segítettél! Az eddigi cikkek tetszettek, de ezzel nem jutottam közelebb egyik stílushoz sem. :S Pedig nekem is német autóm van (BMW), amibõl nem nehéz kihozni jó dolgokat...
És igen, ez most kritika. | Latya
|
éljen a régi tuning! | Üdv!
Ez egy jó cikk volt én már gyerek koromtol fogva
szeretem a német tuning autókat,arendörökrõl
meg annyít kockázat nélkül nincs dicsõség. | Kelemen László
|
ennyit a rendõrökrõl | üdv!
Na ezt már nem bírom szó nélkül.Volt egy Golf 1-es tuningépem(már nincs mert eladtam) Megállítottak a rendõrök 2008 október közepén valamikor közúti ellenörzés. Kérem nyissa ki a motorteret. Motorszám nem passzol(kit érdekel tipusazonos motor volt benn) az alvázszám látszik mert eltakarta a toronymerevítõ(1977-es évjáratú volt a kocsi és annak még a toronyba van az alvázszám)Mindjárt a paraszt rendõr lefoglalta az autót. Irány az õrs hozzá teszem kb 30km. Kihalgatás minden meg kalács éjjel két óra körül hazaérek. Na lényeg az hogy én felhívtam a kpm-et és érdeklõdtem erõsen.AZ AUTÓRA AZT SZERELSZ FEL AMIT AKARSZ HA VAN HOZZÁ MÛBIZONYLAT. (A kerekekrõl meg annyit hogy be tudod vizsgáltatni 15 e forint. Kérsz a kpm-en egy átalakítási engedélyt 10e forint +mûszaki megépíted az autód ott az átalakítási engedély hozzácsatolva a sok mûbizonylat. oszt ennyi.)Na ugye nekem nem volt a toronymerevítõröl, de megnyugtattak hogy ammenyiben oldható akkor semmi közük nincs hozzá.Elmentem kihallgatásra aztán 1 hónap mulva visszakaptam az autóm. Ja és nekem volt igazam kihívták az igazságügyi szakértõt és megállapította hogy minden rendben volt.Az autó leültetve a sáros földig 15-ös kerekek 4pontos övek kristálylámpák xenon de meg se kérdezték hogy miért vagy hogy hogy. | Kopecskó Roland
|
Kérdés? |  | |  | | Pjotr
    
Szeged Hozzászólások: 17 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Szia!
Elõször is a cikk nagyon jó! Grat!
Tetszik nekem ez a stílus, de mivel japán autóm van (civic 92' sedan 1.6 125Le) a japán stílusból is szeretnék meríteni majdani tuning autómhoz!
Ez lehetséges, lehet kúltúráltan kereztezni a kettõt vagy felejtsem el? Vagy német stílus vagy japo és pont!
Válaszodat elõre is köszi!
ui.Én tényleg egy egy csodálatos autót szeretnék építeni szépen lassan, mert hát nem keresek annyit, mint a parlamentben lakók! :(
Pjotr | Pjotr
|
Izé... |  | |  | | Zé
    
Hajdúböszörmény Blogger Hozzászólások: 9 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Hi Balázs és mindenki!
Most is sok mindennel egyetértek, de pár dologgal nem. Szerintem egy izléses, visszafogott küszöbspoilert és hátsó toldat igenis sportossá tesz akár egy III-as Golfot is (mint SZVSZ az enyémet :-)), a lekonyuló, elbújtatott kipufogó véget meg inkább meghagynám a dízeleknek...
A krómcsíkot megint csak megvédeni tudom. :-P De most komolyan!!! Van más alternatíva krómcsíkra, mint ez a "gagyi" öntapadós? Ha mondassz egyet, esküszöm lecserélem egyszer. Ez abszolút germános szerintem, lásd régebbi I-es, II-es Golfot stb... és késõbbi, újabb VW-ket... Ja... III-son nincs gyárilag? :S Éssss??? Persze nagyon fontos, hogy csak visszafogodtan, és ügyesen, mert ha hullámosan van felrakva, (sokat láttam már ilyet) az tényleg iszonyat gagyi hatást kelt.
Felni + gumi kérdés. Hát igen, az az alapja az egésznek, és természetesen az ültetés. Én is szeretnék nagyobb felnit, feszülõs gumival... no majd egyszer. Lehet unalmas kifogás a "jó" magyar utak, de sajnos ez van... én meg ezektõl hányok.
AirRide:
"Hozzávetõleg a felére csökkent az ára."
Konkrétan? :-) Én is szeretnék majd egyszer.
Üdv!
Zé | Zelizi Pál
|
olasz | Bali!
jóféle a cikk és tetszik is.
igazábol én olaszautófan vagyok és olasz autóm is van (Fiat Tipo) és igazábol nemtudom hogy mit lehetne kezdeni vele. igazábol én egy 15-16os felnire gondoltam peres gumikkal és gyári lökhárítók
(nem tudjátok mivel lehet a visszahozni a napszíííta szürkés lökösöknek az eredeti feka színét?)
olasz autókrol nem lesz cikk? mer igazábol nemtudom hogy mit lehet kezedeni ugy általában az olasz autókkal de azért némi örömöt okozott hogy ottvan az a 127-es:P | Sanyi
|
bukócsõ | jajj még 1 kérdés..bukócsõért rendõrbácsi büntet? | Sándor
|
napszíííta lökös |  | |  | | Pjotr
    
Szeged Hozzászólások: 17 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Szia Sanyi!
Nem viccelek fáradt olajjal!:) Ez tök komoly csináltam már rongy és jól bedörgölöd! Ennyi és még olcsó is!:)
Pjotr | Pjotr
|
fáradtolaj | hmm majd kiprobalom, van otthon egy csomo:D | Sanyi
|
króm | amugy sztem se csunya pl egy padlizsánlila 1es golfon a krómcsík:D van egy ilyen 1es golf pécelen tulaj h ha olvasod ezt az üzit vegyél fel msnre: fsanzi@freemail.hu | Sándor
|
Bármit? |  | |  | | devilpit
    
Balatonfüred Hozzászólások: 0 Reg.: 2009.02.12. | |  | |  |
Bármit tehetek az autómmal,ami elõírásokba nem ütközik!
Amire pedig nincs konkrét szabályzat az tilos! /persze csak kis hazánkban/ Mert ugye a demokrácia fõ ellensége a bürokrácia! Nálunk egy nyomtávszélesítõért simán tarkólövés jár a fûcsomón,ha a kerék 1 tizedmilimétert kilóg a sárvédõbõl! Ha gyárilag 13"-os kerék van az autódon,akkor a 15"-osért már viheted is a fizetésed felét a postára,a csekkel együtt,amit a rendõr kiállított,mert õ így gondolja! Én is elkezdtem felgyúrni a fordomat,dehát a balatonparton ki vannak éhezve a Zsekák a sportos autókon való 'MIBE KÖSSEK BELE?' hibakeresésbe! A másik az önkormányzatok hozzáállása: pontosabban olyan méretû fekvõrendõrökkel látják el a part egyes utcáit,amin, ha nem traktorod van,akkor felejtõs bemeni! Nekem egy 79-es taunus-om van,amit a régi stílusra szerettem volna építeni,de már az elején akadályokba ütköztem! Nagy felni kizárva,nem elõírásszerû! Ültetés kizárva,nem lehet vele közlekedni! Brutál hangú rendszer,volt,de megint nincs,mert egybõl kiszedtek a zsaruk a sorból,indok,aludni is szeretnének az itt nyaralók! Szóval el lehet húzni a tuninggal ebbõl az országból,míg a jogszabályok meg nem engedik ezekek a szétgyúrt vasaknak a használatát a közúton!
Kb ennyit akartam csak írni!
Üdv! Devilpit | Devilpit
|
No ültetés | Ciao tutti!
Nesztek egy újabb indok az ültetés ellen. Én nem azért nem ültetem le a vasat mert utak meg minden ez tényleg gyenge érv. Nálam a helyet az hogy a 80 éves öreganyámat így is alig tudom bepasszírozni az elsõ ülésre, hogy elcipeljem a reumatológiára meg ilyesmi. hátsó ülésre meg pláne(3doors). Errájdra meg nincsen pénzem( még akciós áron sem). Inkább a teljesítményre helyezem a hangsúlyt az öreglány azt úgyse hallja. Sokkal nagyobb élmény ha egy 5-ös bömösbõl bámul ki a tag egy széria clióra miután allva hagytam, mintha minden fekvõrendõrnél ki kéne szállnom mérõszalaggal a kezemben. KKü mindenkinek! | endruboy79
|
Nagyon biznisz szaga van a dolognak! | Ha véletlenül egyedi autót akarok és egyik stílusnak nem akarok megfeleni akkor mi van?
A saját pénzembõl csinálom és senki nem ad hozzá!
Akkor mi köze hozzá! Akinek nem tetszk, annak séta!
Ültetett futómû? Erre a szar, tankcsapdás magyar útnak nevezett valamire?
Azután a moslék rendõröknek mi nem fog tetszeni? Minden szarba bele akarnak kötni, de nem mindig sikerül! De a csekktömböt 'el kell adniuk', hogy legyen mindnek 30 hold földje és mind rajta!
Azután meg álljak le egy halom idióta ,üres zsebû vizsgabiztosnak bizonygatni,hogy miért jobb a tárcsafék hátul, miért biztonságosabb a furatos féktárcsa, az AP szemes futómû és a kemény futómû...
Az optika a vicckategóriába tartozik! Nekem ne jöjjenek a 30 kilós nulla szilárdságú, tojás törékenységû üvegszálas mûgyantából tákolt vacakokkal! Fõleg ,hogy több tízezer forintot van pofájuk elkérni érte!
Mûbizonylat sehol, de a lóvét tedd le! Na tudjátok mikor!
Véletlenül, ha belém rongyol valaki, ezeket a 'tuningcuccokat' egyetlen biztosító nem fogja téríteni!
A mai csóró világban lassan enni nem lesz mit, nemhogy tuning... | Doki 69
|
Na itt a pont! | A cikkíró úgy osztja az észt, mintha 50 éve tuningal foglalkozna!
Úthenger gumik, szélesített bádog, mászókával, de egy szó szincs a futómû biztonságosabbá tételérõl, egy kondisabb(nem széttuningolt) mociról...
Erõsebb, biztonságosabb fék, nagyobb kormányzási biztonság, ilyenrõl miért nincs szó?
Csak a stílus, ugyan már...
Csa a lóvét tedd le és kész! | Csóri Péter
|
Láttál olyan feliratot a cikk tetején, hogy motortuning? | Miért nem olvastál semmit ebben az anyagban a motortuningról? Azért mert nincs olyan felirat a cikk címében, hogy motortuning.
Bali! Egyébként a motortuningról is írhatnál valamit. | Tomesz
|
|  | |  | | vitya03
    
Hajdúszoboszló Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.03.18. | |  | |  |
Úr isten ezt most nem mondod komolyan!!!!
Ezzel kell kezdeni az egész tuningot...Hamár ezt neked le kell írni akkor nagy a baj...
Szét kellene nézni minden tuning oldalon, és mindenhol a fékkel, és a futómûvel kezdõdik a tuning...Aztán motor, aztán optika...
Ültetésrõl meg annyit, hogy venni kell egy állítható szettet, és ha esetleg találkozókra, vagy csak esti szórakozásra megy az ember, akkor letekeri, ha meg Mamát, Papát kell a reumatológiára elszállítani akkor feltekeri, vagy ha tudja hogy olyan úton közlekedik...
"kb.:két lökhárító ára, és ezt sokan nem teszik meg...(mert a lökös fontosabb)  | vitya03
|
jó kis cikk volt sztem | én csak azért nem ültetem le a kocsit, mert baromi drága mulatság, a széles felnivel sincs semmi bajom, megkell tanulni kikerülni a kátyúkat, ez a kocsi 1,5 éve megvan, egyszer mentem csak bele kátyúba, de akkor se lett semmi
a rendõr biztos szólna érte, de engem még (lekopogom) egyszer sem állítottak meg ezzel, pedig legalább 100 mellett elmentem
ja, egyszer tilosban parkolásért kaptam egy 5 ezres csekket...
na lényeg a lényeg, engem csupán a pénz akadályoz meg az ültetésben és a felnikben, mondjuk egy airride rendszerrel abszolút nem jelenthetnek gondot a magyar utak
egyébként jó hosszúra sikeredett a cikk, de élvezetes volt, bár az utolsó motortuningos része már valahogy untatott, nekem inkább a külsõ a lényeg....
amivel nem értek egyet:
sztem a hátsó toldat kellene, a küszöbbel együtt
az aluszárny se olyan rossz dolog, bár én megbántam, hogy nem üvegszálast vettem az enyémre, de már ez marad, lefújtam szépen feketére azt jólvan...
van egyébként a verdáról egy kis videó:
már fényezik a jelnélküli hûtõrécsot, aztán egyenlõre ennyi... a következõ cucc egy pár fekete angel eyes lámpa lesz... de még egyenlõre örülök ha nem rúgnak ki a melóból :)
| Farkas Szergej
|
Kit büntet meg a rendõr??? | A hülye gyerekeket!!!
Õket kiszedik a sorból, függetlenül attõl, hogy milyen felni van az autóján.
Tökéletesen eggyetértek Balázzsal!!!
Én és egy barátom is germán autót építettünk hatalmas kilógó felnikkel, porig ültetve és feszülõs gumikkal, IGEN minket is sokszor megállított a rendõr, de azért, hogy megcsodálja az autót.
A haveromhoz bekéreszkedett a rendõr, hogy vigye el egy körre!!!
Kit büntet meg a rendõr?
A csikorgó kerékkel elinduló 1,2-es motorú gyerekeket (sok ész nem kell hozzá).
A kékledes teszkótuningosokat, akik fast endö fjúriuszt játszanak a városban.
Akinek normális autója van azt nem csesztetik, hanem tisztelik õk is és beszélgetnek velünk.
A fent belinkelt magyar ibizát én is elküldeném azonnal vizsgára és szétbüntetném, hogy annak, aki ekkora kotlófészket épít erre a világra egy életre elmenjen a kedve a tuningolástól.
| KissPista
|
Re:Re: | Az aki normálisan közlekedik, és az autója sem úgy néz ki mint egy cirkuszoskocsi, az nem hívja fel magára a rendõrök figyelmét.
A sok hülyegyereket akik gumicsikorgással indulnak minden lámpánál az 1,2-es szarjukkal én is rommá büntetném.
Még egyszer mondom! Minket SOHA sem csesztettek a jardok, és haveromhoz bekéreszkedett és kérdezõsködött az autója építésérõl.
Nem úgy nézünk ki mint akit felvet a pénz és még ismerõsünk sincs a rendõrök között.
| KissPista
|
:) | Errõl van szó!! Üdv :Street Fan. | Cheelep
|
Jó kis 'leirás'! ;) |  | |  | | [Thomas]
    
Budapest Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.02.15. | |  | |  |
Szerintem jól látod a dolgokat, én is igy vagyok ezekkel mind!
Viszont a keretnélküli Golf, inkább Polo, vagy Ibiza (Cordoba), esetleg Caddy, vagy Inca; nézd meg a müszerfalat, meg az ajtón a majrévasat! ;)
Nekem is egy Fiat Tipo-m van, carstylingon [Thomas] név alatt!
Utálom az ilyen csicska ledes hányást, tankajtómatricát, neont, szárnyakat, küszöböket!
Dezent C felnim van, ami német, bár nem túl széles, de van egy kis pereme és ha meglesz az ültetõrugóm, akkor nagyon fincsin fog passzolni a kerékjáratba a keró! ;)
Nekem a CULT stilus jön be, bár az autóm alapvetõen nem nevezhetõ 'cultosnak', mivel nem német, sõt, nem VW, de szeretném hasonlóra megépiteni! :)
Amúgy a mindenféle falazás meg a morcositás marhára nem megengedett a CULT-ban!!!
Ezt ne felejtsük el!! Lehet módositgatni, de nem 0-ra falazva a dolgokat, mert az úgy nem is szép már...
Nameg amikor a hátsó rendszám helye el van tüntetve a csomiajtóról, a rendszámot meg felszögelik a lökösre, na az még iszonyat undoritó (ilyen kép van itt a leirásban is)! :/
Javarészben egyetértek a dolgokkal! | Jani Tamás
|
Cult? | Sehol nem írta, hogy CULT. Germán stílust írt. Lehet az akár Clean is. Ott azt falazol amit nem szégyelsz. :)
Üdv! | Robert
|
+ |  | |  | | [Thomas]
    
Budapest Hozzászólások: 3 Reg.: 2009.02.15. | |  | |  |
Ja és még hadszóljak a krómcsikról!
Szerintem Te az olyan autókra gondolsz, ahol például körberagasztják az ajtókat, lámpákat, meg ilyesmiket ezekkel a sufni csikokkal!
Hát az irtó ronda tud lenni! És ettõl van még rosszabb is...
Nem értem hogyan lehet ennyi izlésficamos ember... :S
De egy szépen megválasztott méretü és minõségü crome csik pl. a lökháritó gyári mélyedésében, rendesen, egyenletesen felhelyezve tud nagyon jól mutatni!
Ha összhangban van az autó egyéb pontjaival, akkor az tényleg tud szép lenni, szerintem ezt Te is elismered! :)
Amúgy ilyen is van a képeid között! :D
Én szivesen venném, ha tudnád még részletezni ezt a tuningvilágot!
Most a motoromat szeretném kicsit optikailag rendbeszedni és gondolkozom hogy milyen szinek játszák a fõszerepet /blokk, váltó, hengerfej, szelepfedél, szijtárcsák, tartó konzolok.../.
A clean motortér is bejön, de itt ilyen nem lesz, max egy kis egyszerüsités, hogy rendbe legyen szedve minden! :) | Jani Tamás
|
lol |
hát azért pár dolgon fennakadtam. Már megint ültetés... mint már írtam volt a merci ültetés nélkül is fennakad már egy pár centis bukkanón is, hova ültessem? az errájd meg vazz nem tudom minek van itt emlegetve mikor eleve üti az úthengerkerekeket. a német autótuning nem a germán stílusról szól. van ilyen is. meg vannak neves tuningcégek (koenig, lorinser...) akik már bizonyítottak német autókon és lám van rajtuk spoiler, szárny, index, nem lóg ki a felni a kaszni alól és még spoilerrel együtt sem szántja fel az aszfaltot. szal lol.
meg különben is, miért nincs itt egy merci sem?
| Varga Tamás
|
trabi | hja meg vegyél a mocskos trabira is errájdot, tökmindegy hogy egy fél rugó többet ér a kocsinál. bazsi majd jól megél belõled :) | Varga Tamás
|
hája | Nem tom arra a trabira ki kültütt volna 200-300-ezreket....
amúgy érdeklõdni szeretnmék... szerintetek egy drift stílusu festés ami ugye elég Xtreme az mennyiböl lenne meg...meg ugye rendõrbácsi szólna érte???....és legfõképp kivel lehetne megcsináltatni...
ilyenekre gondolok mint pl...
[katt]
Nah például ilyenekre gondolok árba mennyi lehet???
És a szabályzás hogy ven a festésekre
Köszi.... | völgyi viktor
|
sztem matrica | nekem személy szerint ez a giccses, az ilyet inkább matricázn kéne, hátha egy év után már nem tetszik...
matricázással egy 40 rugó
sõt a képek, amiket mutattál azok is matricáknak tûnnek...
festés az simán benne van vagy 150 be, ha igazi minõségit akarsz
én azt hallottam, hogy a matricák, vagy a festés mértéke nem lehet több az autó 50 % ánál
de sztem az is elég, nem kell azt annyira összematricázni
milyen kocsid van? | Farkas Szergej
|
felni | ja így a cikkel kapcsolatba, a felnik amiket mutattál nem néznek ki valami jól sztem... miért ne lehetne pl egy sûrû küllõs krómos felnit rátenni? sztem sokkal jobban nézne ki, ezek nekem túl egyszerûek, és még ezek a drágábbak?
láttam itt az oldalon is 27 ér asszem olyat amit mondok, sztem az jobban néz ki, de ez az én személyes véleményem | Farkas Szergej
|
Szergej! | A te autódat elnézve, ez a stílus olyan messze áll tõled, mint Makó Jeruzsálemhez.
Te sosem fogod megérteni, hogy miért adnak ki emberek 1db "csúnya" Schmidt TH felniért annyi pénzt, mint amennyit te a teljes autódra költöttél :)
Ne vedd sértésnek, csak te erre még nem éreztél rá, de az sem baj, ha nem akarsz. | Berry
|
Dajcse tuning |  | |  | | zoika
    
Decs Hozzászólások: 23 Reg.: 2009.01.20. | |  | |  |
Amit itt felsoroltál az szerintem mindenkinek világossá teszi a dajcse tuningot.A leírások,képek tökéletesek,de mégsem hinném hogy egy lámpa,kerék,spoiler miatt nem számít német tuningnak bárki verdája.Amit ott elnéznek azért nálunk általában bírsággal honorálják.A leültetés ellen semmi kifogásom,az enyém is ilyen volt és ha lesz másik az is hasonló lesz.Általában a mértékét túlozzák el némelyek.Egy földig leküldött masina a hétköznapokban használhatatlan vas hazai útjainkon.Ami a felnit illeti a bukszád határozza meg.Lehet kapni olcsót és ami igazán szép az horror áron van újonnan.A gumi ugyanez a téma.Egyébként szerintem az hogy ki milyen matricával ékíti a járgányt az elsõsorban jóízlés kérdése,nem elérhetetlen árú,mégsem hinném hogy ezért meg kéne kövezni.Idehaza egy szép airbrush jelentõs összeget emészt fel,arról nem is szólva hogy nem mered az utcán hagyni.A tuningba sok minden beleillik,a kombinációk sokasága miatt azonban nem állítanák fel merev határokat.Bírálni pedig az merjen aki rugalmasan az autó összhatását vizsgálja.A szépség ugyanis relatív.......A lényeg hogy annak tetszik aki csinálta,hajtja,javítja.A trendeket meg lehet határozni,de minek ha a tuningtársaság anyagi korlátai finoman szólva végesek?Mit ér ha a felhajtott pénz,munka,ismeret birtokában is tilosat csinálsz?MIKOR FIGYELNEK VÉGRE ODA ERRE AKIK A SZABÁLYOKAT HOZZÁK?Adjanak életteret,ne szekálják azt aki jót akar!!! |
| | | |