Oldalunk cookie-kat hasznal. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra
a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információk
Nyitva tartás változás! Szeretnénk tájékoztatni Titeket, hogy a Devil Tuning webáruház nyitva van és a megrendelt termékek házhoz szállítása zavartalanul működik. Amennyiben rendelést szeretnének leadni ezt megtehetitek a szokásos módon az oldalon. A kialakult helyzetre való tekintettel viszont üzletünk zárva tart. (Egyedi esetekben, előre megbeszélt időpontban, kizárólag áruátvételre lesz nyitva a hatályos rendelkezések szerint.) Megértéseteket köszönjük és kitartást kíván a Devil Tuning csapata!
Elérkeztél ahhoz a termékekhez, ahol kapod a + Lipicai lovakat. Itt megtalálhatod a teljesítmény fokozásához szükséges alkatrészeket, pl. vezérmű tengelyek, pillangó szelepek, szívó-kipufogó szelepek, szívósorok.... Mondanom sem kell, hamarosan bővül a kínálat!
Nagy teljesítményű ultra lapos hűtőventillátorok. Fokozott igénybevétel mellett is nagy teljesítményt nyújt, legyen szó akár rallye vagy drift versenyautókról...
Mint az sokak által köztudott, az intercoolerekre kipufogógáz által meghajtott feltöltőkkel ellátott motorokon van szükség. Mivel a kipufogógáz nagy mértékben felmelegíti a turbófeltöltőt, így ezt a magas hőmérsékletet óhatatlanul átadja az általa nagy nyomáson feltöltött, majd a motor által beszívott levegőnek. Szintén köztudott, hogy a magas hőmérsékletű levegő motorba juttatása két szempontból is hátrányt jelent: egyrészt káros a motor élettartamát tekintve, mivel az egyébként is meleg motor hőterhelését tovább növeli, másrészt káros a motor teljesítményére is, mivel a magas hőmérsékletű levegő kisebb sűrűségű. Az intercooler ezt a két problémát orvosolja úgy, hogy a forró töltőlevegőt lehűti, ezáltal hidegebb, oxigénben dúsabb levegő kerül a motorba. Ugyanakkor ennek a módszernek is megvan a hátulütője: így az üzemanyag-levegő keverék berobbanásakor nagyobb lesz a hőtágulásból adódó hőterhelés a munkaütem alatt.
Az olajlecsapató gyakorlatilag egy olyan kis térfogatú tartály, amibe a kartergázt bevezetik, és az abból kicsapódó olajsarat összegyűjtik. Gyakorlati haszna, hogy a motor nem koszolódik belülről, a szívócső falán nem keletkezik lerakódás, ami évek alatt komoly dugulásokat okozhat a szívó oldalon.
A lefújó szelep, vagy angol nevén Blow Off Valve (rövidítve BOV) elsősorban turbós benzines autókban használatos eszköz, de napjainkban már diesel autókhoz is elérhető. Nem kifejezetten teljesítmény növelésre való, mivel a motor teljesítményét nem befolyásolja, de mégis javít a gyorsuláson, és segít a turbo élettartamát megnövelni. A hagyományos benzines szívó és turbós autókban egy pillangószelep szabályozza, hogy mekkora keresztmetszeten áramlik a levegő a motorba. Amikor padlóig nyomod a gázpedált, akkor a pillangó szelep teljesen nyitva van, amikor lelépsz a pedálról, akkor pedig teljesen zárva. Erőteljes gyorsításkor a turbo nagy nyomással levegőt tölt a szívócsonkba. Amikor sebességet váltasz, a turbo a tehetetlensége miatt a gázpedálról való lelépés után is még nagy sebességgel pörög tovább, és tuszkolja a levegőt a motorba. Ezzel az a baj, hogy a váltások között a pillangó szelep lezáródik, hiszen leléptél a gázpedálról. Így a turbo által töltött levegő "beszorul" és hirtelen megtorpantja a turbo tengelyét. Ekkor lép életbe a lefújószelep, ami brutális hanghatás mellett szabadon engedi a "beszorult" levegőt.
A versenysportban is használatos, főként nagyobb fordulatszámok eléréséhez használt tuningeljárás a lendkerék tuningja. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a gyári, bizonyos tömegű lendkerék helyére egy kisebb tömegű, kisebb tehetetlenségi nyomatékú lendkerék kerül, melyet a versenysportban ultrakönnyű, nagyszilárdságú lemezlendkerékkel oldanak meg, melynek tömege akár fele, harmada is lehet az eredetinek. Az utcai tuningautók esetében ez a súlycsökkentés kb. 20-35 % közötti. Az utcai sport lendkerékkel szerelt autó gyorsabb, pörgősebb, Emelkedőkön kevésbé veszít sebességéből, élénkebben reagál minden egyes gázadásra. Hátrányos befolyása a jármű semmilyen tulajdonságára nincsen, sem a motor járásának egyenletességét, sem az alapjárati fordulatszámot károsan nem befolyásolja. z utcai sportlendkerék maximum 100-150 1/min-nel viszi feljebb az alapjárati fordulatszámot, míg a motor egyenletessége sem szenved csorbát!
Lámpától lámpáig gyorsulók figyelem! Faraghatod az autódat, kísérletezhetsz, ilyen olyan motortuning kütyükkel és locsolhatod a pénzt próbálkozásoka... De nem egyszerűbb lenne, ha egy jól bevált, többször bizonyított módszerrel egyetlen lépésből, mattot adhatnál az ellenfeleidnek? Ne kísérletezz, a nitro már olcsóbb és hatásosabb, mint eddig gondoltad. 150.000.-től már van NOS! :)
Itt alumíniumból készült olajhűtőket találsz. Ajánlott bármilyen szívó vagy feltöltős motorhoz. Amennyiben az autó nem rendelkezik gyárilag olajhűtővel, abban az esetben adapter felszerelése szükséges. Az olajhűtő segítségével a megnövekedett teljesítmény ellenére az olajhőmérséklet a normál hőmérséklet tartományban marad!
Megerősített falú szilikoncsövek. Ideális intercooler csövezéshez valamint szívó oldali csövezések kialakításához. Magas hő és szennyeződésálló kialakítása mellett egyedivé varázsolja motortered. Kék és piros színekben kapható!
A motorerő arányos a hengerekbe jutó levegő és üzemanyag mennyiségével. Nagyobb motorok esetében a folyamat ugyanaz, a nagyobb motor több levegőt szív be így nagyobb teljesítményre képes.
Amennyiben azt szeretnénk, hogy egy kisebb motor nagyobb teljesítményt produkáljon, nincs más dolgunk, mint még több levegőt juttatni a hengerekbe. Egy turbófeltöltővel drasztikusan változtathatunk a motor teljesítményén. Használata során a motorból érkező kipufogógáz a turbinán keresztülhaladva igen magas (100000-270000 1/min) fordulatszámot eredményez a munkatengelyen, ami meghajtja a kompresszort. A kompresszoron keresztül történik a belső égésű motor levegőszállítása, ami immáron sokkal nagyobb mennyiségben és nyomáson áll rendelkezésre. A feltöltő igen magas fordulatszáma miatt az azon áthaladt levegő hőfoka jelentős mértékben emelkedik (ami rontja a motor hatásfokát), így mielőtt az még belépne az égéstérbe, sok esetben hőcserélő (intercooler) segítségével visszahűtik azt. A turbófeltöltő hátránya, hogy a motor főtengelye és a turbótengely között nincs mechanikus kapcsolat, így a gázadásra bizonyos késleltetéssel reagál, ez a "turbólyuk" jelenség. Kiküszöbölésére "iker-turbót" (bi-turbo) szoktak beépíteni a V-elrendezésű vagy 6 henger feletti soros motorokba, hogy a két kisebb méretű feltöltő csekélyebb tehetetlensége révén fürgébben reagáljon a gázadásra. A másik megoldás, hogy változó geometriájú turbót építenek be, mely alacsonyabb motor fordulaton is viszonylag hamar felpörög.
Verseny célokra kifejlesztett, üzemanyagtartályok! Egyes típusok speciális habbal vannak bélelve! Különböző méretben és térfogatban választható! Elsősorban rallye, drift, pályaautókba... stb! Közúti forgalomban nem használható!
A Tuning Pápa mindenben segít! (Sõt TAJ számból jósol is.) Kérdezz bátran Balitól, mert õ tuning ügyben képben van és tök szívesen segít neked. Melyik tuning cucc lesz jó az autódhoz és melyik nem? Melyiket érdemes megvenni? Hívd most! Csekkjobári rákkjobári!
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
200.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, a nagyméretû, vagy súlyos csomagok kivételével, alatta 2.100 Ft-ért küldjük a csomagod futárszolgálattal.
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktõl függõen egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a Devil tuning butik kínálatából.
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Semmi pánik! Mentõt nem hívunk idõben, de itt a Devilnél minden tuning motyóra 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsón eltékozolt vadiúj tuning alkatrészek az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Érdekelnek a profi és ízléses tuning autók? Kíváncsi vagy a legmenõbb tuning trendekre? Akkor kövess minket az alábbi közösségi oldalakon is...
Szia!
Az érdekelne hogy vw mk5 golf 1.6 trendline alap felszerelt modellhez jó lenne ez a tuning hûtõrács ? [katt]
[katt] 20:31: Hali Bali!
Állítható futómûre lenne szükségem.
De sajnos az itt felsorolt autó típusok között nem szerepel az autóm.(Vagy csak nem vettem észre)
Egy 2015-ös Nissan Pulsar c13 1618cm 140kw.
Azért írok neked hátha tudsz segíteni.
Elõre-is köszi.
Üdv:Zoli 13:14: Tisztelt Kállai Zoltán Úr!
Tisztelettel:
Patkós Balázs T Cím !
Érdeklõdnék hogy Peugeot 208 GTI (2015) Hátsó sport dobot lehet-e kapni.
Köszönettel.Kállai Zoltán
sziasztok adott egy astra f sedan sportdobot szeretnék rá de 1997? melyik lenne jó rá köszi
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a g60- as fix futomû ültetõszetett bele lehet rakni 19e 1g1 es be is???? 20:54:
SZÓVAL AZ ELSÕ ÛZENET NEM EGÉSZEN JÖTT ÖSSZE.Azt szeretném megkérdezni,hogy a kis CORSA-mat,SZERETNÉM leültetni fix magasságútuning sportfutómû TA TECHNIX -60/40 ARÁNYBAN.HA VAN VALAKINEK TAPASZTALATA EZZEL KAPCSOLATBAN ÿ( KINÉZET,RUGÓZÁS MENNYIRE MARAD KOMFORTOS,MEKKORA FELNIT ÉRDEMES HOZZÁTENNI AHOZ ,HOGY IGAZÁN JÓL NÉZZEN KI.STB,STB,STB.MINDEN VÁLASZ ,HOZZÁSZÓLÁST TAPASZTALATOT SZIVESEN FOGADOK. KÖSZI.
16:15: Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy VW POLO 6N1 van Nekem, ki szeretném cserélni a kormányt csak az a baj, hogy légzsákos és a mûszerfalon megjelenik hiba kódnak a légzsák, azzal lehet kezdeni valamit vagy csak a mûszerfalon?
Elõre is köszönöm