KÜLSŐ OPTIKA BELSŐ OPTIKA MOTOR FUTÓMŰ SPORTFÉK LEVEGŐSZŰRŐ SPORTKIPUFOGÓ VERSENYFELSZERELÉS ALUFELNI

tag info




grofbandita


Tatabánya
Hozzászólások: 689
Reg.: 2009.07.12.


Adatlapja Adatlapja
Tuning autója Tuning autója
Blogja Blogja
Képei Képei
Videói Videói
Ezeket vette meg Ezeket vette meg
Üzenőfal Üzenőfal
Klubtagságai Klubtagságai
Ismerősei Ismerősei
Naplója Naplója
Hozzászólásai Hozzászólásai

Tuning kereső


Írd ide az autód típusát pl: astra. Figyelem!!! Az univerzális tuning termékeket nem fogja kidobni a kereső!


tuning Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó tuning kereső szó:

üléshuzat felrakása, opel astra g, pathfinder, daewoo, vw golf 3 vr6 28 el, airide+szett+mercede, golf 3 ködlámpa be, opel zafira b vissza, 13425, suzuki ignis

További kereső szavak:

tuning, opel, golf, astra, eladó, ford, devil, lámpa, használt, honda

Tuning alkatrészek



Tuning cimkék



Új tuning autók


Új tuning képek



Tuning gyártók


Tuning alkatrészek
AutoStyle Tuning szárny, légterelő
AutoStyle Dacia Sandero, 2008-tól, 5 ajtós hátsó szárny

 

 

 
grofbandita blogja


 Legrégebbivel kezdve
Első kilométerek a G Astrával

Három hete van nálam, nagyon hamar összebarátkoztunk.
Amikor úgy döntöttem, hogy megveszem, azt hittem, egy átlagautóm lesz, amiből sok rohangál, az emberek főleg vásárolni és dolgozni járnak vele. A Calibra után kicsit visszalépésnek tűnt.
DE NEM EZ TÖRTÉNT. Az autó komolyabb, mint vártam.
Kívülről előtte is tetszett, letisztult, sallangmentes formájával ma is korszerűnek hat. A beltér képről kissé szürke, unalmas, a valóságban azonban kellemes, jó minőségű, tágas. Különösen tetszik a plüsskárpit, ami 200 ezer km. felett is teljesen szakadás és kopásmentes. Ráadásul, kissé tépőzárként is működik, mert annak ellenére, hogy az ülések oldaltartása minimális, mégis valahogy odaragadok bele.
A motor pöccre indul, csendes, jól megy, fogyasztást még nem mértem, de ha számítana, valószínűleg 1.4-est vettem volna. 16 szelepes létére igen alacsony fordulaton lehet vele autózni, de persze érdemes néha magasabb fordulaton is tartósan üzemeltetni, különben a szennyeződések lerakódnak a szelepeknél. Az olajminőségre és a csereperiódusra is illik odafigyelni, ha sokáig akarjuk élvezni az autót.
A futóműről is jókat tudok írni, egészen stabil, a gyors kanyarokat is jól viseli, nem nagyon dől meg a kaszni.
Ugyanakkor az úthibákat elég jól elnyeli. 
A fékkel szintén meg vagyok elégedve, kis pedálerővel működik, jól fog. Hátul is tárcsa van, az első pedig hűtött.
Az elegance felszereltség elég sok mindent tartalmaz, bár tempomat és az ülésfűtés nekem hiányzik, az gondolom opció volt. 
Összességében az autónak szerintem nincs gyenge pontja, talán azért is ilyen népszerű.
Nálam a váltó kissé nehézkesen veszi az 1-2 fokozatot, de nem vészes, már megszoktam. A váltások közötti felpörgés megszünt, hozzászoktam az elektromos gáz késedelméhez, de az az érzésem, minta "Ő" is alkalmazkodott volna hozzám. De ezt lehet hogy csak én gondolom...
Összességében az autó nagyon tetszik, eddig még nem mentem G Astrával, kellemes meglepetést okozott. 
 
Szeretnék egy szép autót építeni belőle, bár az "építés" szó túlzás, hiszen nagy átalakítást nem igényel. 17-es kerekek lesznek 205/45r17-es gumikkal, állítható magasságú futómű, fóliázás, jel nélküli hűtőrács, előre a lökháritó alá toldat, hátra füstüveges lámpa, króm kipuff-vég, vagy sport hátsó dob. A hifivel sokat nem babrálok, van benne egy LG fejegység 4×50W-os USB-s. Ehhez veszek a gyárival azonos méretű, de szebben szóló hangfalakat. 
 
Remélem sok G Astrás olvassa majd az írásomat, mert szeretnék ajánlani egy fórumot, ahol nagyon sok segítséget kaptam, rengeteg jó dolgot olvastam, és még nagyon sok minden van, ahová el sem jutottam. 
Tovább nem is húzom, B.Ú.É.K! mindenkinek!
 
 

2011. 01. 01. 11:56


Cimkék: (3 szavazat)
12 hozzászólás


Újra autótulajdonos lettem!

 A G Astrások táborát gyarapítom. 
Az autó azért keltette fel a figyelmemet, mert egyrészt olcsó volt,(775 ezerért elhoztam), másrészt a 2.2-es benzines motorral igen jó alap a tuninghoz. 
Mikor megláttam élőben, kellemesen csalódtam, az ár tükrében rosszabbra számítottam. Egész jól egyben van, persze nem hibátlan. 200 ezret mutat az óra, ami a kárpit, a pedálok és a kormány állapotából ítélve hihető. Meg különben is, 130-160 ezerig szokták visszatekerni az ilyen korúaknál. 
Korróziónak nincs nyoma, ez volt a lényeg, alulról is meg 
tudtam nézni. A motor szépen jár, bár váltásnál kissé felpörög. Talán az alapjárati motor tisztítása segít...
Különben megy jól, még nagyon nem hajszoltam, trágyák az utak. De röhögve viszi az 1300 kilós kasznit. 
Az első utam a gumishoz vezetett, mivel nyáriak voltak rajta.  Reményeim szerint a téli marad a gyári alufelnin, és majd szeretnék rá 17-es kerekeket. De most ennyire futotta, ennek is örülök...
Képek és további tervek az oldalamon.
KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET, ÉS B.Ú.É.K. MINDENKINEK!!!

2010. 12. 21. 16:40


Cimkék: (2 szavazat)
5 hozzászólás


Autó nélkül maradtam :-(

Tavaly év végén hirtelen felindulásból meghirdettem az autómat, ami váratlan gyorsasággal elkelt. Fáj a szívem, de úgy gondolom, itt volt az ideje. Lassan el kell kezdeni költeni rá, és annak nincs vége soha...
Az utódot őszre tervezem, addig próbálok minél többet spórolni. Egy középkategóriás, kényelmes, biztonságos, megbízható autót szeretnék, elfogadható menetteljesítményekkel, 2003-tól.
A jelöltek: Ford Mondeo, Mazda 6, Volvo S60, Honda Accord, Peugeot 406 Coupe, Opel Vectra GTS.
És jön a nagy kérdés: benzines vagy diesel? Elég keveset megyek, évente csak 6-8 ezret, ezért a fogyasztás nem nyom olyan nagyon sokat a latban (persze azért számít).
A dieselekben jóval több kilométer van, és szervizelésük is húzósabb. Ezért, bár szeretem a nagy nyomatékot, inkább hajlanék a benzinmotor felé. Egy jó kis V6-ost el tudnék viselni, viszont ugye jön a luxusadó.
Erről még sokat nem tudok, állítólag 170 lóerőtől lesz, de mennyibe fog fájni? Tud valaki erről konkrétabban?
Ezenkívül a felsorolt típusokról akinek valamilyen tapasztalata van, szívesen elolvasnám! Írjatok! Köszi!
 

2010. 01. 30. 23:45
(2 szavazat)
11 hozzászólás


Adatok

Régóta töröm a fejem azon, mi értelme regisztrálásnál mindenféle légbőlkapott valótlan adatokkal kitölteni az adatlapot?
Az illető vagy ennyire tudatlan, vagy minket néz madárnak.
Esetleg szégyelli az autója teljesítményét? De ha már megvette az 1.2-1.4 es 60-75 lovas autóját, ne akarjon vele 6-7 másodperc alatt százra gyorsulni... Attól még lehet egy szép járgány.
Ha pedig nincs tisztában az adatokkal, néhány kattintás, és a neten is utánanézhet. Pl itt: [katt]
Ha nem találja, akár én is szívesen segítek, van jópár autókatalógusom.
Persze más kérdés, ha komolyabb motortuning van a gépen. (Itt nem direktszűrőre meg sportdobra gondolok!)
Akkor bizony mérni kell, sík úton, lehetőleg GPS-sel.
De ekkor sem érdemes baromságokat beírni...
Gondoltam, ezt leírom, mert engem kicsit fel tudnak húzni ilyennel, de lehet hogy mást nem bosszant annyira...
 

2010. 01. 24. 01:13
(0 szavazat)
2 hozzászólás


Előző autóm: Nissan Sunny GTI 1987

 
 
 
Igazság szerint Civicet kerestem. És fiatalabbat. Egy kereskedésben láttam meg, a többi autó között
állt, a hátulja látszott. Észrevettem rajta a légterelőket: no lám, ez GTI! Nézzük meg!
Kívülről semmi különös, küszöbspoiler, hátsó szárny, nem éppen mutatós gyári alufelni. Még csak le sem mosták, beleszürkült a tömegbe. Belekukkantok. Az utastér meglepően tiszta, csillog-villog a műszerfal, a kárpit is tiszta, nincs kiszakadva sehol.
Kicsit kezd érdekelni, elkérem a kulcsot. Beleülök. Túl sok extrára nem számítottam, de nem is rossz. Van elektromos ablak, bőrkormány és váltógomb, rádiósmagnó, szervókormány, kényelmes és mutatós sportülések. Akkor gyújtás!
Pöccre indul, forog egy kicsit 1200 körüli fordulaton, majd beáll az alapjárat, ami olyan stabil, mindha a fordulatszámmérő mutatója odaragadt volna...Hang szinte semmi.(Az autó akkor 14 éves volt, 160 ezer km.-rel.) De mégsem ragadt oda, mert a legkisebb pedálmozdulatra kivágódik úgy 2000-2500 ig. A váltó működése példás, csak elindítom valamelyik fokozatba, félúttól már magától beleugrik. Kifelé ugyanígy. A kormány jó fogású, holtjáték semmi.
A motortér kinyitásakor döntöttem. Viszem!
1.6-os, 16 szelepes, dupla vezérműtengelyes moci, pirosra mázolt szelepfedéllel. A hagyományos gyújtáselosztó helyett csak egy kis fekete doboz, néhány vékony kábellel a gyertyák irányába. Először nem értettem, majd egy fedél leszerelése után kiderült, hogy minden gyertya tetején van egy trafó, ezeket vezérli a kis doboz, ami a vezérműtengelyről kapja a jelet.
Tehát megvettem. Kis csinosítás következett: mosás, polírozás, minden elemet színre fújtam, a hátsó lámpabúrát félig lesötétítettem (lakk), majd ablakfóliázás következett, kapott egy szép kerékgarnitúrát, és egy sportdobot hátra oválvéggel. Így már kitűnt a tömegből!
Tapasztalataim a három év alatt:
A motor igazi japán, kis fordulaton kissé nyomatékszegény, de 2000-től már megy, 8000-et vígan forog, a járása tökéletesen egyenletes. A kormány és a váltó precíz mint egy műszer, a négy tárcsafékkel is meg voltam elégedve. A kézifékkel voltak gondjaim, nem nagyon használhatták, mert berohadt, és hiába próbáltam járatni, sprézni, nem lett tökéletes. Mivel nem szétszedhető, csak cserélni lehet. A karosszéria vékonyka lemezből készült, nem mondható masszívnak, viszont könnyű. A rozsdásodásra sajnos hajlamos. Ezért is adtam el végül. A futómű GTI-hez illően kemény, stabil az autó nagy sebességnél is, kanyarban, rossz úton elpattog a hátulja.
Összességében nem sok gondom volt vele, a kézifékről már írtam, a gyújtás érzékeny a nedvességre, hamar elkezd akadozni. Egy gyertya megadta magát, vettem egy garnitúra újat. A gyári nagyon húzós lett volna (24-ezer), ugyanis platinagyertya, ezért simát vettem. Kár volt, azután nem ment olyan jól. Aztán lakatolni kellett, raktak rá egy tenyérnyi foltot 30 ezerért, ekkor döntöttem az eladása mellett.

2009. 07. 16. 23:02:31
(2 szavazat)
2 hozzászólás


Véleményem a Calibráról

 
A sportos autókat kedvelem, ezért esett rá a választásom. És nem csalódtam! Az autó sok örömet okoz, 5 év alatt sem untam meg.
Akik a szélsőségeket keresik, azoknak valószínűleg nem jön be. Nem kőkemény sportkocsi, nem családi utazóautó, és nem lehet belepakolni a fél házat. Viszont mindegyikből van benne valamennyi.
Azzal szerintem mindenki egyetért, hogy a formája szép, és időtálló. Igazán jól akkor néz ki, ha teszünk rá egy szép kerékgarnitúrát, és megültetjük. (Az enyémet sokan megnézik 14-éves kora ellenére.) Persze ez a kényelem rovására megy.
A kaszni tapasztalatom szerint megfelelően merev,(az enyém jó állapotú, még nem rohad), biztonságérzetet ad, nem zörög, nyekereg. A belső térben kevés a kopogós műanyag, a kárpit jó minőségű. Az A Vectrából átvett műszerfal idejétmúlt, nem sportos, de megszokható, és egy kis fantáziával mutatóssá is tehető. (Ezzel kapcsolatban azt tapasztaltam, hogy sokan átesnek a ló túlsó oldalára:-)! ) Az első ülések kényelmesek, jól tartanak. Hátul is kellemes az ülőhely, lábtér is akad, a kupékialakítás miatt a 180cm körüli utasnak a feje már elérheti a plafont. A csomagtartó a hosszú tárgyakat meglepően jól elnyeli, egész a műszerfalig szabad az útja, ha a hátsó üléstámlát, és az anyósülést eldöntjük. A magas dolgokkal már gond van, és a nehezekkel is, mivel magasra kell emelni.
A futómű gyárilag kényelmesre hangolt, nem teljesen illik a sportos külsőhöz, viszont az úthibákat elég jól elnyeli. Engem zavart, hogy az autó gyorsabb kanyarvételnél belibegett, ezért 4cm-t ültettem rajta. Csak rugók lettek cserélve, a gyári telók bírják, de az eredmény egy kifejezetten sportos futómű lett. A változás megszokást igényelt, észreveszem ha áthajtok egy ötforintoson...De a kanyarban, mint egy gokart! És mindez nettó 30 ezerből. Persze a kerekek is számítanak, és az nincs benne...
A futóműalkatrészek meglepően jól bírják nálam, még nem cseréltem semmit az 5 év alatt! Nem hajtom szét, az igaz...
A nyolcszelepes motor nagyon megbízható, takarékos. Sokat megyek városban, de 8,5 fölött nagyon ritkán eszik. Viszont a sportos stílushoz kevés a 115 ló. Alacsony fordulaton egész nyomatékos, üresen nem is megy olyan rosszul, de nem érezni benne az ülésbepréselős gyorsulást. Viszont pöccre indul, nagyon jó a fűtése, olaj és gyertyacserén kívül még nem költöttem rá. Két olajcsere között elcsipeget fél liter olajat, ez még új autóknál sem szokatlan.
A gyenge láncszem nálam a klíma. Mikor megvettem, egyáltalán nem működött. Elvittem szakemberhez, azt mondja; ereszt valahol. Később kiderül: nem valahol, mindenhol...Klímahűtő csere, kompresszor felújítás, betöltőszelep csere. És láss csodát: működik! A szellőzőből kilépő levegő hőmérséklete 4-fok! A legnagyobb melegben is lehűti az utasteret. De még mindig ereszt valahol egy kicsit, évente egyszer, nyár elején kell rá tölteni.
Jó tulajdonságok közé sorolnám még az alkatrészellátást. Minden kapható, viszonylag jó áron (van néhány kivétel), az utángyártott alkatrészek minősége is megfelelő.
Összességében olyanoknak ajánlom az autót, akinek nincs 2-3 milliója, és egy feltűnő, sportos autóra vágyik. Ha vigyáz rá, és rendszeresen karbantartja, könnyen Calibra-fanatikussá válhat!
 

2009. 07. 12. 15:56:36
(4 szavazat)
1 hozzászólás


 Legrégebbivel kezdve

Egy oldalon megjelenő elemek száma:  

 

 

VIP tagság


Email:
Jelszó:
VIP tagság regisztráció
Elfelejtett jelsz?

BALÁZS
 
SEGÍT NEKED IS...
70 / 2345600
 
A Tuning Pápa mindenben segít! (Sőt TAJ számból jósol is.) Kérdezz bátran Balitól, mert ő tuning ügyben képben van és tök szívesen segít neked. Melyik tuning cucc lesz jó az autódhoz és melyik nem? Melyiket érdemes megvenni? Hívd most! Csekkjobári rákkjobári!
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
200.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, a nagyméretű, vagy súlyos csomagok kivételével, alatta 2.100 Ft-ért küldjük a csomagod futárszolgálattal.
 
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a Devil tuning butik kínálatából.
 
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Semmi pánik! Mentőt nem hívunk időben, de itt a Devilnél minden tuning motyóra 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
 
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsón eltékozolt vadiúj tuning alkatrészek az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
 
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Érdekelnek a profi és ízléses tuning autók? Kíváncsi vagy a legmenőbb tuning trendekre? Akkor kövess minket az alábbi közösségi oldalakon is...

autotuningbolt devil_tuning Devil Tuning

Tuning blog



Beszólások



Tuning fórum


Használt tuning adás-vétel
Tuning fórum autómárkák szerint
Köpködés és anyázás
Tuning élet, sztorik, találkozók
Tuning fórum
Tuning stílusok
Segítség a DEVIL TUNING oldal használatához
Klubok

Fórumban



Üzenőfal


tuning Elejéretuning Visszatuning Hozzászóloktuning Következőtuning Végére

 Rossz számot adtál meg lancia!!!

 Rossz számot adtál meg lancia!!!

 Rossz számot adtál meg lancia!!!

Szia!
Az érdekelne hogy vw mk5 golf 1.6 trendline alap felszerelt modellhez jó lenne ez a tuning hűtőrács ?
[katt]

[katt]
Pulsar 20:31: Hali Bali!
Állítható futóműre lenne szükségem.
De sajnos az itt felsorolt autó típusok között nem szerepel az autóm.(Vagy csak nem vettem észre)
Egy 2015-ös Nissan Pulsar c13 1618cm 140kw.
Azért írok neked hátha tudsz segíteni.
Előre-is köszi.
Üdv:Zoli
Devil Tuning Bali 13:14: Tisztelt Kállai Zoltán Úr!

Igen, melléklem:

[katt]

Szállítási ideje 1, 1.5 hét.

Tisztelettel:
Patkós Balázs

T Cím !
Érdeklődnék hogy Peugeot 208 GTI (2015) Hátsó sport dobot lehet-e kapni.

Köszönettel.Kállai Zoltán
sziasztok adott egy astra f sedan sportdobot szeretnék rá de 1997? melyik lenne jó rá köszi
 

sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a g60- as fix futomű ültetőszetett bele lehet rakni 19e 1g1 es be is????

TCs 20:54:
 SZÓVAL AZ ELSŐ ŰZENET NEM EGÉSZEN JÖTT ÖSSZE.Azt szeretném megkérdezni,hogy a kis CORSA-mat,SZERETNÉM leültetni fix magasságútuning sportfutómű TA TECHNIX -60/40 ARÁNYBAN.HA VAN VALAKINEK TAPASZTALATA EZZEL KAPCSOLATBAN  ˙( KINÉZET,RUGÓZÁS MENNYIRE MARAD KOMFORTOS,MEKKORA FELNIT ÉRDEMES HOZZÁTENNI AHOZ ,HOGY IGAZÁN JÓL NÉZZEN KI.STB,STB,STB.MINDEN VÁLASZ ,HOZZÁSZÓLÁST TAPASZTALATOT SZIVESEN FOGADOK.  KÖSZI.

 


tuning Elejéretuning Visszatuning Hozzászóloktuning Következőtuning Végére


Új tagok


Atis36
Atis36
Kaba

Miata_89
Miata_89
Pétfürdő

Kaizinger
Kaizinger
Mosonmagyaróvár

86cguy
86cguy
Hosszúhetény

fati
fati
Pomáz


 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató
Autótuning üzlet és webshop
Tuning tippek! Tuning alkatrészek, tuning tanfolyam és tuning közösség. Ingyenes autótuning e-mail tanfolyam! 10 végzetes hiba, amiért kiröhögik a tuningautódat! Fékrendszerek, külső optikai tuning, sportkipufogók, leömlők, sport levegőszűrők, futómű, alufelnik, versenyfelszerelések.

Telefonszám:
+36.70.23456.00

E-mail:
info@deviltuning.hu

Üzlet:
4032, Debrecen, Böszörményi út 151.

Nyitvatartás:
Hétfő: 09-18
Kedd: 09-18
Szerda: 09-18
Csütörtök: 09-18
Péntek: 09-18
Szombat: 09-13
Vasárnap: zárva

Cégadatok:
Cégnév: Patkós Balázs egyéni vállalkozó
Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 151.
Telephely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 151.
Adószám: 63172942-2-29
Cégjegyzékszám: 5138688
Ügyvezető: Patkós Balázs

Autótuning viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
autotuningbolt devil_tuning Devil Tuning


Téma: Tuning tippek - DEVIL TUNING