KÜLSÕ OPTIKA BELSÕ OPTIKA MOTOR FUTÓMÛ SPORTFÉK LEVEGÕSZÛRÕ SPORTKIPUFOGÓ VERSENYFELSZERELÉS ALUFELNI

tag info




NEXUS6


Budapest
Hozzászólások: 4
Reg.: 2011.09.03.


Adatlapja Adatlapja
Tuning autója Tuning autója
Blogja Blogja
Képei Képei
Videói Videói
Ezeket vette meg Ezeket vette meg
Üzenõfal Üzenõfal
Klubtagságai Klubtagságai
Ismerõsei Ismerõsei
Naplója Naplója
Hozzászólásai Hozzászólásai

Tuning keresõ


Írd ide az autód típusát pl: astra. Figyelem!!! Az univerzális tuning termékeket nem fogja kidobni a keresõ!


tuning Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó tuning keresõ szó:

vw golf 1.4 16v, c2, volkswagen passat 3c, suzuki swift sport k, volkswagen passat cc, bmw e34, sv 650, c16nz, toyota supra, suzuki swift tuning

További keresõ szavak:

tuning, opel, golf, astra, eladó, ford, devil, lámpa, használt, honda

Tuning alkatrészek



Tuning cimkék



Új tuning autók


JoeyVinyl tuning autója
autó
INCO-EK9 még tuning mentes autója
Honda Civic 1998 1.5 VTEC autó
Gerike0822 még tuning mentes autója
Suzuki swift autó
pep211 még tuning mentes autója
Mercedes-Benz w211 E-Class autó
forth még tuning mentes autója
VW Golf 4 autó
További tuning autók...

Új tuning képek



Tuning gyártók



 

 

 


Visszatekintés

Nagy forgalom ugyan nincs a blogomon, de azért írok már valamit, hogy hogyan áll a verda mostanság.
Elég rendesen ráálltam a tuning útra, szóval jöttek a cicomák Angel Eyes lámpák, krómkarikák miegymás. De azért megmaradtam egy határon belül. Még akár gyárinak is tûnhet elsõ pillantásra a kocsi. Aztán ami fontosabb szépen jöttek ugye a tuning alkatrészek is.
Sorrendben elõbb a hengerenkénti leömlõ. Gondoltam miután megjött, otthon hétvégén kicserélem. Nos ezt kb 3 hétig gondoltam, de amikor a valamelyik technikatörténeti múzeum elött (ahol parkoltam) az idegenvezetõ csajszi odaadta az autószerelõje számát, mert már neki volt ciki, hogy mit szerencsétlenkedek hetek óta, amikor õ itt a magyarság technikai géniuszáról szónokol. Na akkor éreztem, hogy irány a kipufogó klinika ismét.
Egy csavar volt berohadva az eredeti elrohadt, elrepedt öntöttvas leömlõben, azzal nem bírtam végül. De jobb is, mert mondja a szakember, hogy flexelni kell a kati elötti csövet, meg a végére valamit hegeszteni, mert a sport leömlõhöz nem igazán illeszkedik. Na ezt marhára nem tudtam volna néhány csavarkulccsal, meg a folyékony autóószerõvel (értsd csavarlazítóval) felszerelve megoldani. Kati kivételével így a kipufogó rendszer gyak új.
Na ez még tavaly januárban volt, ami után elsõ út vidékre. M7, motor melegszik, Lepsénynél leállok, víz sehol. Gondolom rátöltök. 2X is 4 lityót, naaaa! Mire leesik, hogy baxus ez hengerfej!!!! Leállít abban a pillanatban, nehogy szétnyomja a víz a dugókat. Tréler miegymás. Szerelõnél, átcuccolom az addig összegyûjtött kegytárgyakat, hogy azt is dobják rá, plusz olajcsere, vezérlés. Megcsinálták az összetört elsõ lököst, szárnyat is kapott. Végösszeg meg 300 ezer lett, caklipakli, trélerezéssel. Ez van.
Miután kb 1-2 havonta elõjött az alapjárati probléma fogtam a direktszûrõt és hihetetlen lendülettel dobtam a kukába. Valami gyári szûrõdobozt beszereztem, a szívó oldal alapos dzsuvátlanítása után egyszer sem volt gondom. Szal a mocskos olajos értelmetlen direktszûrõt nagyjából senkinek nem tudom ajánlani, mert teleköpi az alapjárati motort, meg mindent amit teleköphet olajjal.
Aztán asszem a vezérmûtengely projekt következett. Fórumokon olvasgatva látom, hogy az Opel a G Astra OPC verziójához csinált egy speckó motort X20XER néven, ami igazából a leömlõ + vezérmûtengely oldaláról különbözött a fûnyírótól, a motoros hólapátig GM termékekbe beszerelt X20XEV-tõl. Hmmm, sport leömlõ már megvolt, akkor már csak egy pár vezérmûtengely kéne. Hát ja, 300 ropiért lehetne is rendelni ilyeneket. Aztán egyszer félálomban felébredek, rákeresek a racing bazáron és kidobja, hogy van aki tized árért adna egy ilyet használtan, az összesen 4000 db-ban legyártott motorból kiszerelve. Másnap rácsörgök, stoppolom. Kérdezem: akkor esetleg beszereléshez nincs ötlete? Mondja, hogy persze bevállalják. Kérdezem, hogy motor okosítással tud valakit. Ja, persze azt is. Kiderült hogy sikerült rátalálnom pár Opelra specializálódott roppant lelkes fiatalra. Akik mellesleg elég furcsán néznek rám, amikor a szerelés uán tukmálom a pénzt, mert olyan pofátlanul alacsony áron dolgoznak, hogy nekem ciki.
Kocsi azóta 4000-tõl húz is mint, Dr. Oetker a belvárosi fogorvos. Csak persze az alacsonyabb fordulatszámot el lehet felejteni, mondjuk olyan 2000-ig. Kellemesen darabos lett az alapjárat is, szal végre van valami sportautó fílingje a kocsinak, nem olyan Stefan Weiss rááll az autópályára és minimál gázzal, rádiót hallgatva 160-nal leteker 1000 km-t fíling.
Kocsi már ment, igaz az alsóbb fordulati tartományban volt kis nyomaték lik, nem is egy. Szóval a fékeken is el kezdtem gondolkodni, megint. Mert sajnos amik elõször bekerültek azok inkább csak a lassítási szándék jelzését szolgálták, mint a hatékony sebesség csökkentést. Szuper speckó fék megoldások több százezerért kicsit soknak tûntek, szóval egy ideig jegeltem a témát.
Közben elkezdtem okosítani magamat, hogy orvosolható a nem túl fickós alacsony fordulati probléma. Úgy tûnt, hogy a szívó oldal tuningolásával érdemes lehet próbálkozni. Gondoltam összefabrikálok egy rezonátor csövet 3300-as fordulatra optimalizálva. Végül is valami kis érezhetõ hatása talán van is, placebó 20 ropiért, még a hülyének is megéri! Csak mert elég zavaró volt, hogy nagy nehezen 2500 után, amikor már épp magára talált a motor, 3000 körül megint leesett a nyomaték, hogy aztán 4000-nél még látványosabban kapjon az ember egy seggberúgást. Ez elsõ úton kifejezetten szórakoztató, városban viszont fárasztó, gyakorlatilag hétköznapi használatra használhatatlanná teszi a kocsit. Szal most olyan 2500 után a 4000-es csúcsig viszonylag monoton emelkedõ a nyomatékgörbe. Hiába ez a net azért tud valamit, ki is írtam CD-re.
Aztán nyáron kezdett ciki lenni, hogy a családban nincs egy üzembiztos kocsi, amivel lemehetnénk Orrfûre fesztiválozni, szal megint összepakoltam a kegytárgyaimat és elzarándokoltam a srácokhoz, hogy okozzanak valamit. A fékek már a minõsíthetetlen szintet érték el, alulról, szal gondoltam ideje valami sürgõs megoldást találni. Az elsõ tárcsákat cserélem valami olcsó sportra (Mikoda pont jó lesz), meg akkor nézek valami harapósabb betétet. Akkor már EBC Yellowstuff, nem igaz? Benyapumpa is gyanús volt, az is cserét kapott.
Hirtelen gázra soxor nem reagált, fulladt, ami csak a pirosnál az "egymásfaszátméregetõs" kilövéseknél volt ciki. Gyujtásra, gyertyára gyanakodtam, de végül is a pumpa volt a bûnös. A fékeket meg megszoktam, mindíg 2X távolságot tartottam ismerve magam és a kocsi képességeit. Minekután mentem egy próbakört az újakkal és a pesti vezetési kultúra miatt 1-2 komolyabb taposást kellett okoznom, végre megtapasztalhattam azt az érzést, amikor a lassulástól a szélvédõre pattanó szemgolyóim leverték a szétkenõdõ rovartetemeket. Csak azt vettem észre, hogy ez után más tart mögöttem 2-3X féktávot. :D
Na így aztán 5 személlyel levágódtunk Pécsre, a gép hegyen-völgyön meglepõen könnyen ment és lassított teljes terheléssel is. Öcsém vezetett vissza és lassan 3 év után végre elhagyta a száját az a mondat, hogy most már teccik neki a kocsi, akár el is fogadná!
XD

(1 szavazat)Értékeld ezt a blogbejegyzést!



2014. 07. 16. 01:05



A Te beszólásod helye itt van...

Angel eyes lámpa

 
Az Angel Eyes lámpáknak úgy tudom, nincs európai engedélyük, forgalomba lehet használni itthon? Vagy most hogy van ez? Mert én is gondolkodok, hogy a kocsimba rakassak ilyet típusú fényszórót.
 
 

(0 szavazat)Mennyire volt értelmes ez a beszólás? Ha lepontoznak küldj egy mailt a többieknek, hogy védjenek meg!
Jojo - 2014-07-20 09:32:07
Válasz erre a beszólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

 

 

VIP tagság


Email:
Jelszó:
VIP tagság regisztráció
Elfelejtett jelszó

BALÁZS
 
SEGÍT NEKED IS...
70 / 2345600
 
A Tuning Pápa mindenben segít! (Sõt TAJ számból jósol is.) Kérdezz bátran Balitól, mert õ tuning ügyben képben van és tök szívesen segít neked. Melyik tuning cucc lesz jó az autódhoz és melyik nem? Melyiket érdemes megvenni? Hívd most! Csekkjobári rákkjobári!
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
200.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, a nagyméretû, vagy súlyos csomagok kivételével, alatta 2.100 Ft-ért küldjük a csomagod futárszolgálattal.
 
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktõl függõen egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a Devil tuning butik kínálatából.
 
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Semmi pánik! Mentõt nem hívunk idõben, de itt a Devilnél minden tuning motyóra 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
 
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsón eltékozolt vadiúj tuning alkatrészek az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
 
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Érdekelnek a profi és ízléses tuning autók? Kíváncsi vagy a legmenõbb tuning trendekre? Akkor kövess minket az alábbi közösségi oldalakon is...

autotuningbolt devil_tuning Devil Tuning

Tuning blog



Beszólások


12:22: Üdv, hány csavarral lehet a lökháritóhoz rögziteni? emblématartó van hozzá? - kaphatok ...
Fk Automotive Audi A3 8P, Facelift, 2008.04-2012.07-ig, RS-Look, ezüst-fekete tuning h?t?rács
Istoo_m4rk 10:28: Opel H Astra(z18xer) Station ...
Frankó!
A regisztrációd már éles, de van még valami...

08:24: Sziasztok! VW Passat kombi 3BG 2003-as autóm van. Kompatibilis ez a fényszóró vele? ...
Jom Vw, Volkswagen Passat 3BG Angel Eyes, 2000.10-2005.09-ig, fekete tuning lámpa
23:24: Üdvözlettel köszöntem esetleg ha fényszóró újra is van az is érdekel alábbi ...
Auto-Tech Mercedes Benz, W218 CLS, 2011-t?l, AMG Design, motorháztet?, sárvéd?k, nappali fénnyel, grillel els? lökh., hátsó diffúzor ködlámpával tuning body kit
07:17: H??dedrága, nettóért megvaszem, ha elküldöd ...
Fk Automotive Audi A3 8P, Facelift, 2008.04-2012.07-ig, RS-Look, ezüst-fekete tuning h?t?rács
14:46: Szép napot azt szeretném kérdezni, hogy esetlek a 2003as modelre is rámegy? Ha igen a másik ...
Pakfeifer Suzuki Swift 1997-ig tuning lökhárító

Tuning fórum


Használt tuning adás-vétel
Tuning fórum autómárkák szerint
Köpködés és anyázás
Tuning élet, sztorik, találkozók
Tuning fórum
Tuning stílusok
Segítség a DEVIL TUNING oldal használatához
Klubok

Fórumban



Üzenõfal


tuning Elejéretuning Visszatuning Hozzászóloktuning Következõtuning Végére

 Rossz számot adtál meg lancia!!!

 Rossz számot adtál meg lancia!!!

Szia!
Az érdekelne hogy vw mk5 golf 1.6 trendline alap felszerelt modellhez jó lenne ez a tuning hûtõrács ?
[katt]

[katt]
20:31: Hali Bali!
Állítható futómûre lenne szükségem.
De sajnos az itt felsorolt autó típusok között nem szerepel az autóm.(Vagy csak nem vettem észre)
Egy 2015-ös Nissan Pulsar c13 1618cm 140kw.
Azért írok neked hátha tudsz segíteni.
Elõre-is köszi.
Üdv:Zoli
13:14: Tisztelt Kállai Zoltán Úr!

Igen, melléklem:

[katt]

Szállítási ideje 1, 1.5 hét.

Tisztelettel:
Patkós Balázs

T Cím !
Érdeklõdnék hogy Peugeot 208 GTI (2015) Hátsó sport dobot lehet-e kapni.

Köszönettel.Kállai Zoltán
sziasztok adott egy astra f sedan sportdobot szeretnék rá de 1997? melyik lenne jó rá köszi
 

sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a g60- as fix futomû ültetõszetett bele lehet rakni 19e 1g1 es be is????

20:54:
 SZÓVAL AZ ELSÕ ÛZENET NEM EGÉSZEN JÖTT ÖSSZE.Azt szeretném megkérdezni,hogy a kis CORSA-mat,SZERETNÉM leültetni fix magasságútuning sportfutómû TA TECHNIX -60/40 ARÁNYBAN.HA VAN VALAKINEK TAPASZTALATA EZZEL KAPCSOLATBAN  ÿ( KINÉZET,RUGÓZÁS MENNYIRE MARAD KOMFORTOS,MEKKORA FELNIT ÉRDEMES HOZZÁTENNI AHOZ ,HOGY IGAZÁN JÓL NÉZZEN KI.STB,STB,STB.MINDEN VÁLASZ ,HOZZÁSZÓLÁST TAPASZTALATOT SZIVESEN FOGADOK.  KÖSZI.

 


16:15: Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy VW POLO 6N1 van Nekem, ki szeretném cserélni a kormányt csak az a baj, hogy légzsákos és a mûszerfalon megjelenik hiba kódnak a légzsák, azzal lehet kezdeni valamit vagy csak a mûszerfalon?
Elõre is köszönöm
tuning Elejéretuning Visszatuning Hozzászóloktuning Következõtuning Végére


 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató
Autótuning üzlet és webshop
Tuning tippek! Tuning alkatrészek, tuning tanfolyam és tuning közösség. Ingyenes autótuning e-mail tanfolyam! 10 végzetes hiba, amiért kiröhögik a tuningautódat! Fékrendszerek, külsõ optikai tuning, sportkipufogók, leömlõk, sport levegõszûrõk, futómû, alufelnik, versenyfelszerelések.

Telefonszám:
+36.70.23456.00

E-mail:
info@deviltuning.hu

Üzlet:
4032, Debrecen, Böszörményi út 151.

Nyitvatartás:
Hétfõ: 09-18
Kedd: 09-18
Szerda: 09-18
Csütörtök: 09-18
Péntek: 09-18
Szombat: 09-13
Vasárnap: zárva

Cégadatok:
Cégnév: Patkós Balázs egyéni vállalkozó
Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 151.
Telephely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 151.
Adószám: 63172942-2-29
Cégjegyzékszám: 5138688
Ügyvezetõ: Patkós Balázs

Autótuning viszonteladó partnereket keresünk a következõ városokban:
Budapest Szeged Miskolc Pécs Gyõr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezõvásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllõ Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykõrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
autotuningbolt devil_tuning Devil Tuning


Téma: Visszatekintés - tuning