KÜLSŐ OPTIKA BELSŐ OPTIKA MOTOR FUTÓMŰ SPORTFÉK LEVEGŐSZŰRŐ SPORTKIPUFOGÓ VERSENYFELSZERELÉS ALUFELNI

tag info




NEXUS6


Budapest
Hozzászólások: 4
Reg.: 2011.09.03.


Adatlapja Adatlapja
Tuning autója Tuning autója
Blogja Blogja
Képei Képei
Videói Videói
Ezeket vette meg Ezeket vette meg
Üzenőfal Üzenőfal
Klubtagságai Klubtagságai
Ismerősei Ismerősei
Naplója Naplója
Hozzászólásai Hozzászólásai

Tuning kereső


Írd ide az autód típusát pl: astra. Figyelem!!! Az univerzális tuning termékeket nem fogja kidobni a kereső!


tuning Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó tuning kereső szó:

bmw e34, bmw e87, fiat bravo, spoiler felrakása házilag, vw golf 14 16v, skoda superb, audi a6, citroen saxo vts, bmw e90, opel astra g biztositék tábla kiosztás

További kereső szavak:

tuning, opel, golf, astra, eladó, ford, devil, lámpa, használt, honda

Tuning alkatrészek



Tuning cimkék



Új tuning autók


Új autó 

Új tuning képek



Tuning gyártók


Tuning alkatrészek
Apex tuning Tuning ültetőrugó
Apex tuning Seat Alhambra, 1997-től, -25mm-es tuning ültetőrugó

 

 

 


Visszatekintés

Nagy forgalom ugyan nincs a blogomon, de azért írok már valamit, hogy hogyan áll a verda mostanság.
Elég rendesen ráálltam a tuning útra, szóval jöttek a cicomák Angel Eyes lámpák, krómkarikák miegymás. De azért megmaradtam egy határon belül. Még akár gyárinak is tűnhet első pillantásra a kocsi. Aztán ami fontosabb szépen jöttek ugye a tuning alkatrészek is.
Sorrendben előbb a hengerenkénti leömlő. Gondoltam miután megjött, otthon hétvégén kicserélem. Nos ezt kb 3 hétig gondoltam, de amikor a valamelyik technikatörténeti múzeum elött (ahol parkoltam) az idegenvezető csajszi odaadta az autószerelője számát, mert már neki volt ciki, hogy mit szerencsétlenkedek hetek óta, amikor ő itt a magyarság technikai géniuszáról szónokol. Na akkor éreztem, hogy irány a kipufogó klinika ismét.
Egy csavar volt berohadva az eredeti elrohadt, elrepedt öntöttvas leömlőben, azzal nem bírtam végül. De jobb is, mert mondja a szakember, hogy flexelni kell a kati elötti csövet, meg a végére valamit hegeszteni, mert a sport leömlőhöz nem igazán illeszkedik. Na ezt marhára nem tudtam volna néhány csavarkulccsal, meg a folyékony autóószerővel (értsd csavarlazítóval) felszerelve megoldani. Kati kivételével így a kipufogó rendszer gyak új.
Na ez még tavaly januárban volt, ami után első út vidékre. M7, motor melegszik, Lepsénynél leállok, víz sehol. Gondolom rátöltök. 2X is 4 lityót, naaaa! Mire leesik, hogy baxus ez hengerfej!!!! Leállít abban a pillanatban, nehogy szétnyomja a víz a dugókat. Tréler miegymás. Szerelőnél, átcuccolom az addig összegyűjtött kegytárgyakat, hogy azt is dobják rá, plusz olajcsere, vezérlés. Megcsinálták az összetört első lököst, szárnyat is kapott. Végösszeg meg 300 ezer lett, caklipakli, trélerezéssel. Ez van.
Miután kb 1-2 havonta előjött az alapjárati probléma fogtam a direktszűrőt és hihetetlen lendülettel dobtam a kukába. Valami gyári szűrődobozt beszereztem, a szívó oldal alapos dzsuvátlanítása után egyszer sem volt gondom. Szal a mocskos olajos értelmetlen direktszűrőt nagyjából senkinek nem tudom ajánlani, mert teleköpi az alapjárati motort, meg mindent amit teleköphet olajjal.
Aztán asszem a vezérműtengely projekt következett. Fórumokon olvasgatva látom, hogy az Opel a G Astra OPC verziójához csinált egy speckó motort X20XER néven, ami igazából a leömlő + vezérműtengely oldaláról különbözött a fűnyírótól, a motoros hólapátig GM termékekbe beszerelt X20XEV-től. Hmmm, sport leömlő már megvolt, akkor már csak egy pár vezérműtengely kéne. Hát ja, 300 ropiért lehetne is rendelni ilyeneket. Aztán egyszer félálomban felébredek, rákeresek a racing bazáron és kidobja, hogy van aki tized árért adna egy ilyet használtan, az összesen 4000 db-ban legyártott motorból kiszerelve. Másnap rácsörgök, stoppolom. Kérdezem: akkor esetleg beszereléshez nincs ötlete? Mondja, hogy persze bevállalják. Kérdezem, hogy motor okosítással tud valakit. Ja, persze azt is. Kiderült hogy sikerült rátalálnom pár Opelra specializálódott roppant lelkes fiatalra. Akik mellesleg elég furcsán néznek rám, amikor a szerelés uán tukmálom a pénzt, mert olyan pofátlanul alacsony áron dolgoznak, hogy nekem ciki.
Kocsi azóta 4000-től húz is mint, Dr. Oetker a belvárosi fogorvos. Csak persze az alacsonyabb fordulatszámot el lehet felejteni, mondjuk olyan 2000-ig. Kellemesen darabos lett az alapjárat is, szal végre van valami sportautó fílingje a kocsinak, nem olyan Stefan Weiss rááll az autópályára és minimál gázzal, rádiót hallgatva 160-nal leteker 1000 km-t fíling.
Kocsi már ment, igaz az alsóbb fordulati tartományban volt kis nyomaték lik, nem is egy. Szóval a fékeken is el kezdtem gondolkodni, megint. Mert sajnos amik először bekerültek azok inkább csak a lassítási szándék jelzését szolgálták, mint a hatékony sebesség csökkentést. Szuper speckó fék megoldások több százezerért kicsit soknak tűntek, szóval egy ideig jegeltem a témát.
Közben elkezdtem okosítani magamat, hogy orvosolható a nem túl fickós alacsony fordulati probléma. Úgy tűnt, hogy a szívó oldal tuningolásával érdemes lehet próbálkozni. Gondoltam összefabrikálok egy rezonátor csövet 3300-as fordulatra optimalizálva. Végül is valami kis érezhető hatása talán van is, placebó 20 ropiért, még a hülyének is megéri! Csak mert elég zavaró volt, hogy nagy nehezen 2500 után, amikor már épp magára talált a motor, 3000 körül megint leesett a nyomaték, hogy aztán 4000-nél még látványosabban kapjon az ember egy seggberúgást. Ez első úton kifejezetten szórakoztató, városban viszont fárasztó, gyakorlatilag hétköznapi használatra használhatatlanná teszi a kocsit. Szal most olyan 2500 után a 4000-es csúcsig viszonylag monoton emelkedő a nyomatékgörbe. Hiába ez a net azért tud valamit, ki is írtam CD-re.
Aztán nyáron kezdett ciki lenni, hogy a családban nincs egy üzembiztos kocsi, amivel lemehetnénk Orrfűre fesztiválozni, szal megint összepakoltam a kegytárgyaimat és elzarándokoltam a srácokhoz, hogy okozzanak valamit. A fékek már a minősíthetetlen szintet érték el, alulról, szal gondoltam ideje valami sürgős megoldást találni. Az első tárcsákat cserélem valami olcsó sportra (Mikoda pont jó lesz), meg akkor nézek valami harapósabb betétet. Akkor már EBC Yellowstuff, nem igaz? Benyapumpa is gyanús volt, az is cserét kapott.
Hirtelen gázra soxor nem reagált, fulladt, ami csak a pirosnál az "egymásfaszátméregetős" kilövéseknél volt ciki. Gyujtásra, gyertyára gyanakodtam, de végül is a pumpa volt a bűnös. A fékeket meg megszoktam, mindíg 2X távolságot tartottam ismerve magam és a kocsi képességeit. Minekután mentem egy próbakört az újakkal és a pesti vezetési kultúra miatt 1-2 komolyabb taposást kellett okoznom, végre megtapasztalhattam azt az érzést, amikor a lassulástól a szélvédőre pattanó szemgolyóim leverték a szétkenődő rovartetemeket. Csak azt vettem észre, hogy ez után más tart mögöttem 2-3X féktávot. :D
Na így aztán 5 személlyel levágódtunk Pécsre, a gép hegyen-völgyön meglepően könnyen ment és lassított teljes terheléssel is. Öcsém vezetett vissza és lassan 3 év után végre elhagyta a száját az a mondat, hogy most már teccik neki a kocsi, akár el is fogadná!
XD

(1 szavazat)Értékeld ezt a blogbejegyzést!



2014. 07. 16. 01:05



A Te beszólásod helye itt van...

Angel eyes lámpa

 
Az Angel Eyes lámpáknak úgy tudom, nincs európai engedélyük, forgalomba lehet használni itthon? Vagy most hogy van ez? Mert én is gondolkodok, hogy a kocsimba rakassak ilyet típusú fényszórót.
 
 

(0 szavazat)Mennyire volt értelmes ez a beszólás? Ha lepontoznak küldj egy mailt a többieknek, hogy védjenek meg!
Jojo - 2014-07-20 09:32:07
Válasz erre a beszólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

 

 

VIP tagság


Email:
Jelszó:
VIP tagság regisztráció
Elfelejtett jelsz?

BALÁZS
 
SEGÍT NEKED IS...
70 / 23456.00
 
A Tuning Pápa mindenben segít! (Sőt TAJ számból jósol is.) Kérdezz bátran Balitól, mert ő tuning ügyben képben van és tök szívesen segít neked. Melyik tuning cucc lesz jó az autódhoz és melyik nem? Melyiket érdemes megvenni? Hívd most! Csekkjobári rákkjobári!
INGYEN IS HÁZHOZ VIHETJÜK...
200.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen, alatta 2.100 Ft-ért küldjük a csomagod futárszolgálattal.
 
2 TERMÉKNÉL AJÁNDÉK JÁR...
Kérdezés nélkül, értéktől függően egyre komolyabb ajándékot kapsz, ha legalább két terméket vásárolsz a Devil tuning butik kínálatából.
 
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA...
Semmi pánik! Mentőt nem hívunk időben, de itt a Devilnél minden tuning motyóra 14 napos pénz-visszafizetési és cseregaranciát kapsz.
 
AKÁR FÉLÁR ALATT IS MEGVEHETED...
Olcsón eltékozolt vadiúj tuning alkatrészek az OUTLET-ben. Minden ami beragadt, vagy visszavett termék, akár féláron, vagy alatta.
 
MEGÉRI KÖVETNI MINKET...
Érdekelnek a profi és ízléses tuning autók? Kíváncsi vagy a legmenőbb tuning trendekre? Akkor kövess minket az alábbi közösségi oldalakon is...

autotuningbolt devil_tuning Devil Tuning

Tuning blog



Beszólások


Devil Tuning Bali 10:13: Üdv, ez lenne ...
Fk Automotive Citroen Berlingo (Typ: M), 1996-tól, (csak 2db rugó), -40mm-es tuning ültetőrugó
09:34: Üdvözletem. Ennél a terméknél nem találom, hogy melyik tipusokba lenne jó. Nekem 2003-mas 2.0HDi ...
Fk Automotive Citroen Berlingo (Typ: M), 1996-tól, (csak 2db rugó), -40mm-es tuning ültetőrugó
07:45: Üdvözletem mi az útja mondja a megrendelések mert nem találom hogyan kellene és az árát sem . Tudna ...
AutoStyle Bmw E36, 1996-tól, E53 X5, füst-fekete, 3x led oldalindex tuning irányjelző, index
18:14: Érdekelne Ford pumára sárvédő perem. és kúszöb ...

17:19: Szia Balázs! Érdeklődnék, h ez a szett jó-e Meriva OPC-hez, vagy csak a hasonló árú AP Sport, ...
Weitec Opel Meriva A, 2002.09-től, Hicon GT állítható magasságú tuning sportfutómű
Devil Tuning Bali 10:43: Szia! 3-5 ajtósokhoz jó, kivéve sedan (4ajtós) és ...


Tuning fórum


Használt tuning adás-vétel
Tuning fórum autómárkák szerint
Köpködés és anyázás
Tuning élet, sztorik, találkozók
Tuning fórum
Tuning stílusok
Segítség a DEVIL TUNING oldal használatához
Klubok

Fórumban



Üzenőfal


tuning Elejéretuning Visszatuning Hozzászóloktuning Következőtuning Végére

sziasztok adott egy astra f sedan sportdobot szeretnék rá de 1997? melyik lenne jó rá köszi
 

sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a g60- as fix futomű ültetőszetett bele lehet rakni 19e 1g1 es be is????

TCs 20:54:
 SZÓVAL AZ ELSŐ ŰZENET NEM EGÉSZEN JÖTT ÖSSZE.Azt szeretném megkérdezni,hogy a kis CORSA-mat,SZERETNÉM leültetni fix magasságútuning sportfutómű TA TECHNIX -60/40 ARÁNYBAN.HA VAN VALAKINEK TAPASZTALATA EZZEL KAPCSOLATBAN  ˙( KINÉZET,RUGÓZÁS MENNYIRE MARAD KOMFORTOS,MEKKORA FELNIT ÉRDEMES HOZZÁTENNI AHOZ ,HOGY IGAZÁN JÓL NÉZZEN KI.STB,STB,STB.MINDEN VÁLASZ ,HOZZÁSZÓLÁST TAPASZTALATOT SZIVESEN FOGADOK.  KÖSZI.

 


VW Ricsi 16:15: Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy VW POLO 6N1 van Nekem, ki szeretném cserélni a kormányt csak az a baj, hogy légzsákos és a műszerfalon megjelenik hiba kódnak a légzsák, azzal lehet kezdeni valamit vagy csak a műszerfalon?
Előre is köszönöm
szegyen ez az oldal,olyan dolgokat hirdetnek arany arban amirol fogalmuk nincs(pl bmw e53 sport legszuro 2017.03-ig,100 euroert)2ö16 vegen le allitotak az e53 gyartasat.vicc ez az oldal
Üdv. Lenne egy kérdésem.
BMW 320TD 2.0 E46 (2004)-hez hol tudnék a legjobb áron hozzájutni lengőkar szetthez? (lengőkar, trapzézgömbfej, szilent stb)
T Cím !
Érdeklődnék hogy Mazda MX 5 Nc 1-hez milyen széles nyomtávszélesítőt lehet felszerelni,és hogy az első kerekekhez is felszokták szerelni?
Köszönettel.
Farkasdi Zsigmond
0630 311 3801.
sziasztok. 2007 es rs octaviahoz szeretnék ültetorugot,és elsö ledes lámpát. hol találom?

sziasztok! opel corsa c hátsó izzó csereről keresek videót. Valaki?
sziasztok keresek w t4 hoszitott 93 as csomagter talcat meret 120x 120 as koszonom is elore tel 30 432 9982
tuning Elejéretuning Visszatuning Hozzászóloktuning Következőtuning Végére


Új tagok


MRóbert
MRóbert
Kecskemét

Ricsi1028
Ricsi1028
Szeged

Karl
Karl
Emőd

KriSsKS
KriSsKS
Mende

Sumilaci
Sumilaci



 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató
Autótuning üzlet és webshop
Tuning tippek! Tuning alkatrészek, tuning tanfolyam és tuning közösség. Ingyenes autótuning e-mail tanfolyam! 10 végzetes hiba, amiért kiröhögik a tuningautódat! Fékrendszerek, külső optikai tuning, sportkipufogók, leömlők, sport levegőszűrők, futómű, alufelnik, versenyfelszerelések.

Telefonszám:
+36.70.23456.00

E-mail:
info@deviltuning.hu

Üzlet:
4032, Debrecen, Böszörményi út 151.

Nyitvatartás:
Hétfő: 09-18
Kedd: 09-18
Szerda: 09-18
Csütörtök: 09-18
Péntek: 09-18
Szombat: 09-13
Vasárnap: zárva

Cégadatok:
Cégnév: Patkós Balázs egyéni vállalkozó
Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 151.
Telephely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 151.
Adószám: 63172942-2-29
Cégjegyzékszám: 5138688
Ügyvezető: Patkós Balázs

Autótuning viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
autotuningbolt devil_tuning Devil Tuning


Téma: Visszatekintés - tuning